Aktualu

Kuo e. prekybos svetainei svarbus interaktyvus dizainas?

Print Friendly, PDF & Email

Interaktyvus, dar kitaip reaguojantis arba adaptyvus, dizainas šiandien yra viena svarbiausių e. prekybos svetainės savybių. Jis padeda užtikrinti svetainės funkcionalumą, patrauklią išvaizdą ir patogumą, lankantis joje per mobilųjį įrenginį. Dar nesate pasirūpinę interaktyviu e. parduotuvės dizainu? Tuomet pateikiame pagrindinius argumentus, kodėl turėtumėte tai padaryti.

Didesnis lankytojų srautas

Daugiau nei pusė internetu perkančių žmonių naudojasi mobiliaisiais įrenginiais. Todėl akivaizdu, kad sėkminga e. prekybos svetainė turėtų būti jiems pritaikyta. Interaktyvus dizainas leidžia svetainei adaptuotis prie mažų mobiliųjų įrenginių ekranų. Todėl išvengiama vaizdų ir teksto iškraipymo, neoptimalaus jos elementų išdėstymo. Tai reiškia, kad naudotojai gali lengvai rasti ir įsigyti norimas prekes, sužinoti dominančią informaciją ir esant poreikiui su jumis susisiekti.

Greitesnis ir pigesnis svetainės vystymas

Sukurti vieną interaktyvią svetainę galima daug greičiau nei atskirą mobiliąją programėlę kartu su darbalaukio svetaine. Be to, ilgainiui toks sprendimas leidžia sutaupyti, nes išvengiama didelių priežiūros, konfigūravimo ir kitų išlaidų, kurios patiriamos naudojant dvi atskiras svetaines.

Ieškote greito, veiksmingo ir finansiškai palankaus sprendimo? Tuomet būtinai investuokite į interaktyvų e. prekybos svetainės dizainą. Jeigu pradedate nuo nulio, pirmiausia jums bus reikalingas domeno registravimas. Rinkdamiesi domeną atkreipkite dėmesį, kad jis būtų pakankamai trumpas, lengvai įsimenamas ir kuo geriau atspindėtų jūsų veiklą. Toks svetainės adresas suteiks tvirtą pagrindą jos sėkmei.

Didesnis svetainės greitis

Daugelis interneto naudotojų yra nekantrūs. Tai reiškia, kad jie nenusiteikę ilgai laukti, kol svetainė bus įkelta. Tačiau kiek tas ilgai? Šiuo atveju tai daugiau nei trys sekundės. Jeigu svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems, jos įkėlimas gali užtrukti ilgiau. Tikėtina, kad tai nuvils joje bandančius apsilankyti žmones. Todėl šie arba liks mažiau patenkinti, arba pereis pas konkurentus. Siekiant to išvengti, derėtų iš anksto pasirūpinti interaktyviu svetainės dizainu.

Mažesni atmetimo rodikliai

Interaktyvi ir mobiliesiems optimizuota svetainė suteikia naudotojams daug geresnę patirtį. Todėl išauga tikimybė, kad joje bus praleidžiama daugiau laiko. Priešingai, jei svetainės dizainas bus nereaguojantis, jis atstums potencialius klientus. Todėl, kad ir kokius gerus produktus ar paslaugas besiūlytumėte, tikėtina, kad lankytojai neužsibus e. parduotuvėje ir greitai iš jos išeis.

Geresni SEO rezultatai

Kalbant apie SEO, reaguojantis dizainas yra ne mažiau svarbus nei optimizuotas turinys. Jis leidžia padidinti svetainės matomumą, todėl „Google“ ją supranta ir vertina geriau. Tai reiškia, kad interaktyvų dizainą turinti svetainė paieškos rezultatuose bus rodoma aukščiau nei ta, kuri tokio neturi. Todėl siekiant geresnių pozicijų, būtina pasirūpinti ir šiuo aspektu.

Priežasčių, kodėl verta investuoti į adaptyvų e. prekybos svetainės dizainą pakankamai daug. Tai vienas svarbiausių žingsnių norint užtikrinti internetinio verslo konkurencingumą. Taigi nesvarbu, ar jį jau vykdote, ar dar tik ketinate pradėti, interaktyvi svetainė turėtų atsidurti prioritetų sąrašo viršuje.

Partnerio turinys

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.