Mediateka

Linos ir Neringos klientų viliojimo paslaptys (2017-12-02)

Print Friendly, PDF & Email

Kaip gauti klientų – klausimas opus ir aktualus visoms verslioms mamoms. Savo patirtimi, kaip prisivilioti naujų ir išlaikyti senuosius pagrindinius verslo darbdavius – pirkėjus, dalinasi dvi kaunietės mamos: dešimt metų tinklinėje rinkodaroje verslaujanti Lina Pakalniškienė ir klasikinį verslą puoselėjanti gėlių namų Pūkuotas vėjas savininkė Neringa Paukštytė-Simonavičė.

Pasak Neringos, pirmieji klientai kalėdinėmis dovanomis suskato rūpintis dar rugpjūtį. Be to, ryškėja nauja tendencija: dovanoms ieškoma nebe daiktų, o įspūdžių. Kas nutiko, kad lietuvis pradėjo iš anksto planuoti? „Tobulėjame“, – šypsosi Lina.

Kaip atrodo kalėdinis laikotarpis klasikiniame ir tinklinės rinkodaros versle? Ar tikrai nebeveikia reklama elektroniniu paštu? Kaip klientą informuoti apie savo prekes ir paslaugas išmaniųjų įrenginių programėlėmis? Geriau suteikti nuolaidą ar pridėti dovanėlę? Kokias kainas nustatyti per adventą – patį pelningiausią verslui laikotarpį?

Laida „Versli mama“ rengiama kartu su portalo partneriu Žinių radiju (www.ziniuradijas.lt) Spauskite ant laidos studijos nuotraukos ir klausykite!

studijoje

Kaunietės verslios mamos Lina Pakalniškienė ir Neringa Paukštytė-Simonavičė – apie kalėdinę rinkodarą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.