Pinigai

Versli mama Lauryna parduoda „Lovely Mess“ verslą: atskleidė priežastį ir kainą

Print Friendly, PDF & Email

Prieš devynerius metus sostinėje duris atvėrusi unikali interjero studija vaikams „Lovely Mess“ akimirksniu pagavo populiarumo bangą ir įgavo tautiečių pripažinimą. Dabar šios vietos įkūrėja, gerai žinoma verslininkė Lauryna Glicienė (nuotraukoje) vaikiškų baldų, žaislų ir rūbų butiką nutarė perleisti kitiems – parduotuvei ieškomi nauji šeimininkai.

„Lovely Mess“ visus šiuos metus buvo stilingos vaikystes ambasadoriais, nuolat pildėsi pačiais populiariausiais skandinaviškais prekių ženklais, net kelis kartus plėtėsi į didesnes erdves.

Tai buvo pirmasis Laurynos puoselėjamas verslas, kuris įkvėpė dar keliems įdomiems projektams. Būtent jis paskatino žaidimų ir gimtadienių erdvės „Zuikių miestas“ įkūrimą (šis prekių ženklas neseniai sėkmingai parduotas šiauliečiams), mamos ir kūdikio erdvės „Ośia tyla“ atidarymą. Galiausiai versli mama nutarė visą dėmesį skirti pastarojo projekto vystymui.

Laikas – šeimai ir naujam projektui

„Anuomet buvome kone pirmieji šalyje, pristatę užsienyje garsių vaikiškų prekių butiką, todėl save drąsiai vadinu šios srities parduotuvių pradininke Lietuvoje, uždavusia toną kitų panašių butikų atsiradimui“, – sako Lauryna.

„Dabar noriu susikoncentruoti ir visas jėgas atiduoti naujausiam savo projektui „Ośia tyla“, o likusį laiką skirti šeimai. Vis dėlto suderinti kelis verslus ir spėti tinkamai pasirūpinti vaikais – sunku“, – prisipažįsta versli mama.

Sukūrėme gražią ir lojalią bendruomenę, bet atėjo metas šį sėkmingai veikiantį verslą perleisti į kitos,  tokios pat užsidegusios mamos, kokia buvau ir aš, rankas.

Pasak Laurynos, neretai nutikdavo taip, kad verslo reikalai imdavo viršų, todėl sūnūs kiek stokojo kokybiško laiko su mama. Kol berniukai dar neužaugo, norisi jiems skirti pakankamai dėmesio ir kiek įmanoma labiau pasimėgauti mamos vaidmeniu.

Kas parduodama

Prekių ženklas „Lovely Mess“ parduodamas kartu su veikiančia elektronine parduotuve, galiojančiomis sutartimis su prekių tiekėjais, „Instagram“ ir ,„Facebook“ paskyromis, kuriose daugiau nei 45 tūkst. sekėjų.

Pardavimas apima ir šio prekių ženklo vizualinę tapatybę. Prie „Lovely Mess“ projekto dirbo profesionali rinkodaros komanda, turinti savo išskirtinį braižą ir aiškią strategiją, todėl naujiems verslo savininkams yra galimybė kartu tęsti jau pradėtus darbus.

Sukurtas ir „Lovely Mess Naughty Popcorn“ kvapas namams. Pagal poreikį gali būti perleidžiama ir patalpų nuomos sutartis sostinės Paupio rajone.

Versli mama pasidžiaugė, kad per visą šį laiką susibūrė stipri socialinė bendruomenė, o prekių ženklo žinomumas buvo didinimas per galybę labdaros ir gerumo akcijų, renginius žiniasklaidai.

„Šis prekių ženklas turi visus pamatus augimui – aktyvią auditoriją, vardą, SEO matomumą ir emocinį kapitalą. Tai – puiki galimybė tiek patyrusiam verslui, tiek naujam kūrėjui, norinčiam perimti tvirtu pamatu grįstą verslą“, – patikina Lauryna.

Verslininkė teigia, kad galutinė sandorio kaina priklausys nuo perleidžiamų elementų ir bendradarbiavimo sąlygų. Preliminari pardavimo kaina –  60 tūkstančių eurų.

Laurynos nuotraukos autorius – Vigantas Ovadnevas.

Atsakomybės apribojimas dėl verslo skelbimų

Portalas VERSLI MAMA veikia tik kaip informacijos viešinimo platforma. Visą informaciją apie parduodamą objektą, finansinius duomenis ir sandorio detales pateikia paties verslo pardavėjas, kuriam tenka visa atsakomybė už šios informacijos tikslumą. Portalas VERSLI MAMA neteikia jokios papildomos informacijos apie verslą, neatlieka jo patikrinimo ar vertinimo. Skaitytojai ir potencialūs pirkėjai turėtų kreiptis tiesiogiai į straipsnyje nurodytą asmenį ir atlikti nuodugnų patikrinimą savarankiškai. Portalas neatsako už skelbime pateiktos informacijos tikslumą, išsamumą ir galimas pasekmes.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.