Aktualu

GERI TEISININKAI – nauja paieškos platforma tiems, kam reikia advokato

Print Friendly, PDF & Email

„Advokato pagrindinis darbas – teisinių paslaugų teikimas, o ne jų pardavimai. Visi turi daryti tai, ką išmano geriausiai, tad ir mūsų siekis padėti teisininkams koncentruotis į profesiją, o ne į reklamos ar klientų paieškos subtilybes“, – teigia viena iš startuolio „Find My Lawyer“ steigėjų bei platformos GERI TEISININKAI vadovė Jurgita Gabartienė (nuotraukoje).

Šią problemą Lietuvoje pasirengusi spręsti nauja platforma, kuri padės teisininkams patogiau pasiekti tiek privačius klientus, tiek smulkųjį ir vidutinį verslą, o pastarajam – lengviau surasti tinkamiausią teisės patarėją.

Pristatomas portalas „GeriTeisininkai.lt“ leis advokatams ir advokatų padėjėjams koncentruotis į teisės praktiką, o klientų pritraukimo funkciją perleisti skaitmeninėms priemonėms.

Sistemos tikslas – užtikrinti, jog advokatai skirtų laiką ne atsitiktinėms žinutėms, o iš tiesų suinteresuotų klientų užklausoms.

Pasak jos, problema ypač opi tiems, kurie užsiima individualia praktika ar veikia mažesnėse kontorose, kuriose nėra veiklos vystymo komandos. Siūloma platforma padės advokatams būti labiau matomiems rinkoje, didins darbų srautus, o klientams – ieškoti teisininko visoje šalyje.

Kaip konkuruoti, kai nebėra kur konkuruoti?

Remiantis Lietuvos advokatūros duomenimis, šalyje šiuo metu veikia virš 2 000 advokatų ir daugiau kaip 1 200 advokatų padėjėjų. Rinka gana sekli ir tiek advokatams, tiek klientams rasti vieniems kitus nėra paprasta.

Regionuose dirbantys teisininkai neretai susiduria su iššūkiu, kaip pasiekti klientus už savo miesto ribų.

Iš kitos pusės, klientai, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios ar veiklos vietos, svarbesnėms teisinėms problemoms spręsti irgi laužo galvas ieškodami advokato didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

„Mūsų sistema šias kliūtis pašalina – nesvarbu, ar advokatas dirba Alytuje, ar Vilniuje, jo paslaugos tampa matomos ir lengvai prieinamos klientams iš visos Lietuvos“, – pastebi J. Gabartienė.

Tikslas – patogi sistema, o ne turgus

Projekto kūrėjai tikisi, jog kiekvieną mėnesį platforma sulauks iki tūkstančio lankytojų, aktyviai ieškančių teisinių paslaugų.

Sistemos tikslas – užtikrinti, jog advokatai skirtų laiką ne atsitiktinėms žinutėms, o iš tiesų suinteresuotų klientų užklausoms. Todėl jos registruojamos iš karto su nuotoliniu susitikimu.

Siųsdamas teisininkui užklausą su savo teisinės problemos aprašymu, klientas tuo pačiu kviečia jį ir į nuotolinį susitikimą.

Svarbiausia, kad advokatas pats reguliuoja savo užimtumą kalendoriuje, pasirenka, kuriuos kvietimus priimti ar atmesti bei kuriuose susitikimuose dalyvauti tik atlygintinai.

Pavyzdžiui, jei teisininkas nėra tikras, ar galės suteikti klientui reikalingą pagalbą, jis gali nuspręsti kliento kvietimą paprasčiausiai atmesti.

Kitais atvejais – pats nuspręsti, ar pirmąjį susitikimą apmokestins ar visgi ne, matydamas realų ilgalaikio bendradarbiavimo potencialą.

„Kūrėme sprendimą, kuris leistų advokatui patogiai valdyti savo darbo laiką ir ryšį su klientais – nuo pirmojo kontakto iki realios pagalbos suteikimo“, – teigia platformos vadovė.

Aktualiausios sritys

Platformoje gali užsiregistruoti ir savo paslaugas pristatinėti visų specializacijų advokatai ir advokatų padėjėjai. Tikimasi, kad didžiausio susidomėjimo platforma sulauks iš teisininkų, dirbančių su fiziniais asmenimis ir smulkiojo bei vidutinio verslo klientais.

Sritys, kuriose teisinės pagalbos poreikis juntamas labiausiai, yra šios:

  • Atstovavimas teisme,
  • Šeimos skyrybų procesai ir vaikų išlaikymas,
  • Darbo sutartys ir neteisėtas atleidimas iš darbo,
  • Imigracija,
  • Paveldėjimo klausimai,
  • Skolų išieškojimas,
  • Ikiteisminis tyrimas ir baudžiamųjų bylų nagrinėjimas,
  • NT sandoriai,
  • Įmonių teisė,
  • Sutarčių rengimas
  • Kitos komercinės sritys.

Planuojama, kad nuo kitų metų įmonė platformos funkcionalumus praplės ir suteiks galimybes prie sistemos taip pat jungtis notarams bei antstoliams.

Vietoj tuščios prenumeratos – realus rezultatas

Sistemos veikimo principas toks, jog mokama tik už realų rezultatą. Teisininko registracija ir jo profilio viešinimas nieko nekainuoja. Platforma taiko nedidelį fiksuotą mokestį tik tuo atveju, jei teisininkas nusprendžia priimti kliento kvietimą į nuotolinį susitikimą.

Ši platforma nėra prenumeratos modelis, kurį sumoki ir pamiršti, kad vis dar moki, nors nesinaudoji.

Kaip pabrėžia J. Gabartienė, čia viskas paremta lankstumu: advokatas sprendžia dėl savo valandinių įkainių, darbo laiko ir klientų srauto. Platformoje integruoti nuotoliniai vaizdo skambučiai, darbo kalendorius, užklausų diferencijavimo ir saugių mokėjimų sprendimai.

„Sistema tampa partneriu, o ne dar vienu fiksuotu kaštu“, – sako pašnekovė.

IT ir teisininkų partnerystės projektas

Platformos vadovės teigimu, idėja gimė tyrinėjant vietos rinką  bei stebint užsienio rinkas, kuriose panašios platformos jau yra paplitusios.

Pati būdama teisininkė, J. Gabartienė kartu su kolegomis teisininkais ir IT specialistais pavertė šią idėją realiu projektu.

„Subūrėme žmones, kurie suprastų paslaugos specifiškumą iš skirtingų pozicijų. Platformoje taip pat  įdiegti dirbtinio intelekto sprendimai, padedantys klientui, atsižvelgiant į teisinės problemos pobūdį, išsirinkti tinkamiausią advokatą ar advokato padėjėją. Tai leidžia užtikrinti, kad sistema ne tik būtų pritaikyta realiems klientų poreikiams, bet ir spręstų kasdienius teisininko profesinius iššūkius“, – teigia platformos vadovė.

Nuotrauka – pranešimo organizatorių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.