Veidai

Kaip ekonometrija Miglę į dizainą pastūmėjo (II) (fotogalerija)

Print Friendly, PDF & Email

Organizuoti ir dekoruoti šventes, pasak verslininkės Miglės Čibisovės, dabar jaučiasi galinti kone kiekviena neseniai ištekėjusi ir pati savo jėgomis sugebėjusi vestuves surengti moteris – tokią tendenciją ji pastebi plintant maždaug dvejus pastaruosius metus. Socialiniame tinkle susikūrusi tokių dekoratorių, kurių dažna – savamokslės, grupė, sudaro tam tikrą konkurenciją trejus-penkerius metus rinkoje veikiantiems profesionalams.

„Jos paslaugas teikia beveik už dyką ir nebūtinai visada gerai. Siūlydamos mažą kainą, nuvilioja tuos klientus, kurie galėtų likti laimingi, gavę tikrai profesionalią paslaugą. Negaliu sakyti, kad visos tos grupės narės daro kažką blogai, tačiau tikrai ne visos gali pasiūlyti aukštą kokybę. Na, visuomet tai, kas mažai kainuoja, nėra tiek gerai, kaip galėtų būti“, – tvirtina „TuGy Events“ savininkė.

Savo versle Miglė teigia besilygiuojanti į žinomiausių dekoratorių, kurie puikiai išmano ir atlieka savo darbą, penketuką. Tokių smulkių renginių organizavimo ir apipavidalinimo verslų kaip „TuGy Events“, kurie rinkoje gyvuoja iki penkerių metų, yra labai daug, bet, pasak pašnekovės, jiems kol kas pavyksta tarpusavyje pasidalinti klientus, turinčius vidutines pajamas.

Klysti būtų per brangu

Kadangi vestuvių verslas – gana sezoniškas, o pačios šventės vyksta savaitgaliais, mūsų herojei kol kas pavyksta suderinti komercinę veiklą su samdomu darbu ir interjero dizaino studijomis privačioje aukštesniojoje menų mokykloje. „Tačiau kuo toliau, tuo mažiau laiko lieka darbui biure, ir labai artėja laikas, kai turėsiu kažką keisti“, – prisipažįsta šeimą neseniai sukūrusi moteris.

Samdomas darbas – visiškas popierizmas, į kurį turi gerai įsigilinti, kad nedarytum klaidų, o verslas – absoliuti kūryba, kurioje irgi negali daryti klaidų. Kartais šiedu dalykai susimaišo, ir dažniausiai nukenčia darbas biure, nes versle klysti negaliu – vieną kartą susigadinus įvaizdį, jį atkurti bus labai sunku.

Kalbėdama apie ateitį, „TuGy Events“ versle Miglė mato beliksiant vieną pagrindinę dedamąją – švenčių dekorą. Pats verslas turėtų pasipildyti studija, kurioje būtų prekiaujama įvairiomis interjero ir dekoro detalėmis: indais, vazomis, dailiais mažmožiais. „Būtų toks tarsi butikėlis, kuris turėtų atskirą salytę su gražia aplinka, tinkama mergvakariams, fotosesijoms ir kitiems su vestuvėmis, krikštynomis, gimtadieniais susijusiems pasibuvimams“, – stilingų susitikimų vietą kur nors Vilniaus senamiestyje regi verslininkė.

Naują verslo idėją pasiūlė vyras

Dešimt metų aprangos srityje dirbantis Miglės vyras, stebėdamas į vyriškų kostiumų parduotuvę užsukančius klientus, su kūrybinga žmona pasidalino pastebėjimais, esą nuotakos sau dažniausiai skiria labai daug dėmesio, o štai jaunikiai užsivelka geresnius marškinius ir net nepagalvoja, kaip atrodo. Dažniausiai būna arba labai klasikiniai, arba iš viso numoja į išvaizdą ranka – kelnės per ilgos, švarkas per didelis.

Taip sutuoktiniams gimė idėja pasiūlyti vyrams varlyčių, kaklaraiščių ir spalvotų kojinių liniją. „Kadangi dekoro reikalais dažniausiai domisi jaunosios, norėjosi, kad į šią aprangos detalę pirmiausia atkreiptų dėmesį būtent jos, ir jei joms gražu – tą svarbią dieną papuoštų savo išrinktąjį“, – pasirinkimą skleisti žinią apie naują produktą tarp moterų aiškina Miglė.

Varlytė, pasak dizainerės, pasirinkta kaip šventiškesnis akcentas, juolab kad tokio aksesuaro pageidauja vis daugiau vyrų. Kaklaraištis skirtas labiau linkusiems į klasiką, nors „TuGy“ kaklaraiščius pavadinti tipiškais klasikiniais vargu ar tiktų: jie megzti, siauri ir stilingi, o modeliuojant galvota, kaip padaryti, kad vyras nesijaustų suvaržytas. Kojinės – žaismingas aksesuaras, pasimatantis tada, kai pasikelia kelnių klešnė. „Spalvotos kojinės tikrai patinka ne visiems, bet labai tinka teminėms fotosesijoms“, – drąsina Miglė.

Stilingasis trijų dalių komplektas – nuodugniai apgalvoti ir puikūs atributai, gražiai atrodantys nuotraukose. Juos galima priderinti ir prie jaunosios aprangos akcentų.

Nėra galerija pasirinktas ar galerija buvo ištrintas.


Verslimama.lt sufleruoja: kas sakė, kad stilius ir žaismė tinka tik vestuvėms? Padovanokite sau ir savo antrajai puselei šventę bet kada! Juolab kad ne už kalnų vasario 14-oji – galbūt šiemet vertėtų širdeles pakeisti varlytėmis?
😉

„TuGy Events“ Facebook, pirma straipsnio dalis čia

tugy

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.