El. prekyba: rinkoje – naujas paketas smulkiajam ir vidutiniam verslui

el. prekyba_versli mama

Dabartinė COVID-19 krizė smulkųjį ir vidutinį verslą paskatino žengti į internetą – el. prekyba sąstingio metu daug kam tapo vienintele alternatyva. Komercijos vystymo agentūra „Adeo Web“ praneša kartu su partneriais „Swedbank“, „DPD Lietuva“ ir „Omnisend“ sukūrusi visapusį sprendimą šios srities naujokams. Jis apima mokėjimų, siuntų pristatymo ir skaitmeninės rinkodaros paslaugas.

Dėl šalyje paskelbto karantino užsidarius didelei daliai fizinių parduotuvių, gerokai suaktyvėjo prekyba internetinėje erdvėje – į ją persikelia vis daugiau prekybininkų, o joje produktus siūlantys jau ilgesnį laiką jaučia pirkėjų suaktyvėjimą.

Nemažai daliai šių pirkėjų apsipirkimas internetu yra nauja patirtis, todėl prekybininkui itin svarbu garantuoti, kad ši patirtis būtų teigiama visais aspektais: patraukli el. parduotuvė, patogus atsiskaitymas ir patikimas pristatymas yra tai, ką jie įvertins pirmiausia, o tai didžia dalimi gali nulemti verslo sėkmę, rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Už fiksuotą kainą siūlomas „Magento“ platformos pagrindu sukurtas el. prekybos sprendimas su paruošta naudoti „Swedbank“ mokėjimų integracija, DPD siuntų pristatymo moduliu ir „Omnisend“ el. pašto rinkodaros integracija. Į pagalbos vidutiniam ir smulkiajam verslui paketą taip pat įtrauktos išskirtinės partnerių nuolaidos, konsultacijos el. prekybos platformos personalizavimui ir internetinės rinkodaros gidai.

Tiesa, smulkiajam mamų verslui pasiūlymo kaina gali būti sunkiai įkandama. Ji siekia 4500 EUR, o mėnesinis palaikymo mokestis – 250 EUR. Daugiau informacijos apie „Adeo Web“ pasiūlymą skaitykite čia.

El. prekyba tik populiarės

Anot „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Baltijos šalims Gabrieliaus Bilevičiaus, karantino metu B2C prekių kiekis didėjo ne tik dėl to, kad perkama daugiau – el. parduotuvių paslaugomis naudojasi ir vis didesnis skaičius žmonių.

Kaip rodo praėjusių metų vasarą „DPD Group“ užsakymu atlikto tyrimo duomenys, tuomet dar didžiąją dalį – 9 iš 10 – prekių Lietuvoje iš el. parduotuvių įsigydavo jų reguliarūs pirkėjai. O prieš prasidedant karantinui internetu buvo pamėginę pirkti 8 iš 10 šalies gyventojų.

Ši krizė prekybą ir smulkųjį verslą pakeis ilgam. Prekybos internetu populiarumui sparčiai augus jau ne vienerius metus, šie mėnesiai galutinai išmokys ir įpratins visuomenę reikalingų sprendimų ieškoti internete. Tai reiškia, kad virtualioje erdvėje turi atsirasti ir visi į ateitį žvelgiantys smulkieji verslininkai.

Todėl, pasak „Adeo Web“ vadovo Pauliaus Nagio, dabar verslui labiausiai reikia integruoto sprendimo, kuris apimtų technologinį pamatą, aiškią skaitmeninės rinkodaros viziją ir taktiką bei būtiniausius partnerius, kurie neatsiejami nuo el. prekybos proceso.

Pašnekovas atkreipia dėmesį, kad Lietuvos verslo kontekste jau matomas pasiruošimo išnaudoti el. prekybos kanalus trūkumas, o rinkoje mirgėte mirga pasiūlymų sukurti el. parduotuvę per 24 valandas ar ją išsinuomoti didesnėse platformose. Tačiau tokiems greitiems sprendimams, jo nuomone, dažniausiai trūksta automatizuoto siuntų pristatymo, patogių atsiskaitymo būdų ar automatizuotų reklamos kampanijų, kurios būtų lengvai integruojamos el. prekybos sistemoje.

„Šie sprendimai yra greiti, tačiau norint investuoti į ilgalaikį el. prekybos kanalą ir laikui bėgant plėsti pardavimo apimtis, pasirinkus trumpalaikį sprendimą greičiausiai teks investuoti dar ne kartą“, – įspėja P. Nagys.

Nuolaidos – pirmiems 3 mėnesiams

„Prekyba internetu šalies įmonėms dabartinėje situacijoje gali būti svarbus, o kartais ir vienintelis pajamų šaltinis bei vienas iš būdų užtikrinti veiklos tęstinumą. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šios partnerių iniciatyvos plėtojimo, pasiūlydami mokėjimų surinkimo internetu sprendimą ir siūlome pradėti juo naudotis palankesnėmis sąlygomis“, – teigia Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius.

Klientams, nusprendusiems pradėti prekybą internetu ir pasirinkusiems šį sprendimą, „Swedbank“ netaikys sutarties sudarymo mokesčio. Taip pat pirmuosius tris mėnesius nereikės mokėti mėnesio palaikymo mokesčio, o visą sutarties laikotarpį bus taikoma nuolaida komisiniam operacijų mokesčiui.

Banko atstovui antrina „Omnisend“ vadovas Rytis Laurinavičius. Tam, kad prekybos internetu pradžia būtų lengvesnė, jų įmonė su nuolaidos kodu RESCUEKIT40 siūlo 40 proc. mažesnę bet kurio „Omnisend“ plano kainą pirmiems trims mėnesiams.

Tapkite VERSLI MAMA tinklaveikos nare ir naudokitės mūsų ištekliais nemokamai!

Pasiūlymas verslioms mamoms Versli_rekomenduoja fb

Portalas VERSLI MAMA primena, kad mūsų komanda šiuo sudėtingu metu taip pat tiesia pagalbos ranką tiek savo tinklaveikos narių, tiek apskritai mamų smulkiajam verslui.

Idėja labai paprasta – už gan simbolinius pinigus siūlome transliuoti labai didelius skaitmeninės reklamos parodymų kiekius mūsų partnerių tinkle. Pabrėžiame, kad tai nėra Facebook arba Google reklama! Parengėme 3 standartinius paketus, tačiau jeigu ir jie atrodytų netenkinantys poreikių, visada esame pasirengę aptarti individualius sprendimus.

„Kalbant tarp mūsų, reklamos inventorius yra labai labai išsipūtęs, padidėjęs bent 50 proc., todėl jo užpildyti aukcionine reklama nelabai įmanoma. Todėl manome, kad už simbolinį mokestį jį verta užpildyti papildomų užsakovų reklama“, – motyvus, atvedusius prie tokio pasiūlymo, dėsto Povilas Goberis, portalo VERSLI MAMA IT  koordinatorius.

Pasak Povilo, šis pasiūlymas ypač aktualus toms, kurių verslas susijęs su grožio, sveikatinimo, maitinimo paslaugomis. Įvedus griežtus karantino apribojimus, daugelio šių paslaugų nebeįmanoma teikti tiesiogiai. Tačiau visada galima rasti kūrybiškų būdų, kaip išlaikyti klientus, iki krizė baigsis.

„Jeigu jūsų klientai nebegali pas jus atvykti, nepraleiskite progos užmegzti naujus kontaktus, padidinti savo žinomumą arba konsultuoti nuotoliniu būdu pasiekiamus potencialius klientus“, – ragina nenusiminti Povilas.

Pasiūlymas reiškia, kad banerinė komunikacijos kampanija bus rodoma daugiau kaip 100 populiarių svetainių Lietuvoje ir pasieks daugiau kaip 1 mln. vartotojų kas dieną. Portalo VERSLI MAMA tinklaveikos narės šiai kampanijai gali panaudoti jau turimus banerius, skelbiamus mūsų portale, arba kreiptis dėl naujų sukūrimo už simbolinį mokestį.

Daugiau informacijos teiraukitės VERSLI MAMA kontaktais.

Jūsų banerinė komunikacija bus rodoma daugiau kaip 100 populiarių svetainių Lietuvoje ir pasieks daugiau kaip 1 mln. vartotojų kas dieną SPAUSK ČIA IR SUŽINOK DAUGIAU

________________________________________________________________________________

Taip pat skaitykite:

Skaitmeninė verslo komunikacija praktiškai (VERSLI MAMA partnerių pasiūlymas)


1 Komentaras

  1. Vaiva

    2020 lapkričio 29 prie 14:20

    Tikrai elektronine prekyba siuo laikotarpiu suklestejo. Mes skubioms siuntoms ne salies viduje renkames https://log-net.lt/lt/smulkiu-ir-skubiu-siuntu-gabenimas-visame-pasaulyje.html o vietoje minetos kompanijos jau dabar pastomatuose pritruksta vietu. Penktadienio vakara nuvykus pasiimti savo siuntinuko pamaciau labai ilga eile prie autobusiuko, kuris dalino siuntas, netelpancias i pastomata. Manau ikisventiniu laikotarpiu verta pagalvoti ir apie alternatyvius pristatymo budus ar rinktis tiesiogini iteikima i rankas

Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.