Kasryt po colį gali paaugti ar bent jau įsikrauti geros nuotaikos baterijas visai dienai

Kelkis ankščiau! Nepatikėsi, bet ryte, kol vaikas miega, gali daug ką nuveikti. Ne, ne, neraginu keltis ankčiau tam, kad išsiplautum grindi ar nuvalytum dulkes. Kelkis, kad užsiimtum tuo, kas tau kelia malonumą, kas tau patinka. Pažadu, užsikrausi gera energija visai dienai.

Taigi pasiryžk, nepatingėk keltis ankščiau. Garantuoju, kad sunku bus tik iš pradžių, kol įprasi, kol tai taps tavo rutina.

Kaip suformuoti įprotį keltis ankčiau?

Nuspręsk, kada tiksliai kelsiesi (pavyzdžiui, 6 val. ryto) ir atsikelk tuo pačiu laiku dvidešimt dienų. Jei vieną dieną pramiegosi, pradėk dvidešimt dienų ciklą iš naujo. Po dvidešimt dienų, garantuoju, kad organizmas bus pripratęs prie naujo rėžimo, net nebereikės žadintuvo.

O kad būtų lengviau:

–          paprašyk, kad vyras, partneris, sesė ar kitas artimas asmuo, kuris pats tokiu laiku keliasi, tave pažadintų;

–          pasidėk kiek tolėliau žadintuvą;

–          prabudusi išgerk kavos, gal palysk po kontrastingu dušu ar padaryk mankštą. Susikurk ryto ritualą;

–          susiplanuok, ką veiksi, maloni veikla visad motyvuoja ir įkvepia. Niekaip nerandi laiko tobulai knygai?  Rytas yra tavo, jis skirtas tau. Vis skundiesi, kad nespėji sekti ekonominių, socialinių, teisinių aktualijų – atsigriebk rytais. Kad būtų lengviau, paklausk savęs: kas tave įkvepia? Ką mėgsti tu? Ką veiktum, jei diena būtų laisva?

–          įsipareigok laikytis savo pažado viešai, pavyzdžiui, socialiniame tinkle.

Vis kartoji: „neturiu laiko sau…“ Bet ar tikrai neturi?

P.S. Jei patiko mintis, įgyvendink ją, o komentaruose papasakok, kaip tau sekėsi, čia visada rasi palaikymą!

 

 


Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.