Aktualu

Šiųmetis Miglės kūdikis, vardu Spicy

Print Friendly, PDF & Email

Spicy ties and bowties nuotr.

Miglė Čibisovė, portalo skaitytojams pažįstama kaip švenčių dekoravimo verslo „TuGy Events“ įkūrėja ir siela, 2016 metų rudenį susilaukė kūdikio, vardu Spicy. Naujo prekės ženklo gimimo proga siunčiame Miglei kuo didžiausius sveikinimus, o visiems stilingiems vyrams ir jų išvaizda besirūpinančioms damoms – žinutę apie šventines nuolaidas.

Spalvotas peteliškes, kaklaryšius ir kojines Miglė pradėjo kurti dar 2015-aisiais, tačiau prekės ženklas Spicy ties and bowties gimė tik prieš kelis mėnesius. „Tiesiog reikėjo laiko, kol susidėliojo koncepcija, apie ką šis verslas ir kodėl jį darome“, – aiškina kartu su sutuoktiniu į vyriškos mados pasaulį nėrusi kūrėja.

Spicy idėją jiedviem pasufleravo siauras megztas kaklaraištis tiesiai kirstu galu, kurį prieš kelerius metus siūlė vieni garsūs mados namai. Vėliau kaklaraištis iš pasiūlos dingo, tačiau akyli ir verslūs jaunavedžiai stilingos aprangos detalės nepamiršo: aksesuaras pasirodė per gražus numarinti. Taigi, vyras sugalvojo kolekcijos idėją ir parinko modelius, o Miglė apsiėmė rūpintis logotipais, nuotraukomis, viešinimu ir rinkodara.

Spicy – tai daiktai su prieskoniu, skirti savito stiliaus ieškančiam jaunam arba jaunatviškam pašėlusiam vyresnio amžiaus vyrui. Koks tas prieskonis – kiekvienas renkasi asmeniškai: tai gali būti ir varlytė, ir kaklaryšis, ir spalvotos kojinės.

Kiekvienas gaminys turi atskirą, su prieskoniu susietą pavadinimą, pavyzdžiui, tamsiai mėlynos varlytės su baltais žirneliais pavadintos White pepper, tokios pat, tik tamsiai raudonos – Red Hot Chilli Pepper, pilkos – Ground Pepper.

Pasak Miglės, kol naujasis verslas tik įsivažiuoja, modelių pasirinkimo plėsti neskubama, norisi ištirti rinką ir pirkėjų simpatijas. Šiuo metu siūlomos vienspalvės ir taškuotos varlytės bei tokie patys megzti kaklaraiščiai, vyraujančios spalvos – tamsiai mėlyna, vyšninė, pilka. Panašus spalvynas bei raštai pasirinkti ir kojinėms. „Spalvas rinkomės tokias, kokias vyrai paprastai mieliausiai nešioja, siekėme, kad jas būtų kuo lengviau priderinti prie garderobo“, – dėsto naujojo ženklo mama. Į asortimentą neįtraukti juodos spalvos nuspręsta sąmoningai, nes ji labai klasikinė, o Spicy siūlomas stilius – laisvesnis. Šiuos daiktus rekomenduojama nešioti prie kasdienių marškinių ar džinsų, nors dėvimi su kostiumu, anot Miglės, jie atrodo lygiai taip pat gerai.

Dar viena svarbi Spicy savybė – visi kolekcijos gaminiai yra megzti. Tiesa, ne rankomis, o mašina. Sudėtyje yra šilko siūlų, kurie lemia, kad daiktus miela liesti, jie nesivelia ir gerai nešiojasi. Kainų lygis orientuotas į vidutinių pajamų klientą („tai nėra prabangos daiktai“). Tiražai neribojami, tačiau per Kalėdas prekių atsargos esą pakankamai išseko.

Kol kas stilingųjų aksesuarų galima įsigyti per feisbuką žinute susisiekus tiesiai su pačiais kūrėjais. Vilniuje užsakymus stengiamasi pristatyti tą pačią dieną, į kitas šalies vietas ar užsienį siuntimas užtrunka kelias dienas. Tad ar jau žinote, kaip puošis jūsų vyrai per Naujuosius arba Valentino dieną?

Su kodu #verslimama iki 2017 m. vasario 14 d. taikoma 20 proc. nuolaida visam „Spicy“ asortimentui 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.