Mediateka

Tinklinė rinkodara: bijoti ar veikti? (2017-06-29)

Print Friendly, PDF & Email

Su Rūta ir Gintautu šnekamės apie tinklinę rinkodarą – ne pačią patogiausią, bet tikrai įdomią versliai mamai temą.

Tinklinė rinkodara dažnam vis dar skamba tarsi keiksmažodis, nors tokiose šalyse kaip Prancūzija ar Britanija jau galima baigti ir šio verslo organizavimo magistrantūrą. Kaip nutiko, kad septynerius metus klasikinį verslą dariusi versli mama Rūta Černiauskaitė nusprendė prie jo prijungti tinklinės rinkodaros veiklą?

Kokioje pasaulio šalyje buvo uždrausta žinoma tinklinės rinkodaros kompanija, kaip suteikianti per daug galių moterims? Kuo tokia veikla patraukli versliai mamai? Ir kokių savybių reikia, norint šiame versle pasiekti sėkmės? Į šį ir kitus praktinius klausimus atsakys pirmasis laidos svečias vyras – Gintautas Zaleckas, Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos vadovas.

Laida „Versli mama“ rengiama kartu su portalo partneriu Žinių radiju (www.ziniuradijas.lt) Spauskite ant laidos studijos nuotraukos ir klausykite!

laida mlm

Laida su Rūta Černiauskaite ir Gintautu Zalecku

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.