Pinigai

10 priežasčių, kodėl smulkiam verslui reikalingas tinklaraštis

Print Friendly, PDF & Email

Žmonės perka iš jūsų dėl kelių priežasčių: jie žino, kad jūs esate ir jumis pasitiki. Viskas. Tiek žinių. Žinomumas ir pasitikėjimas. Smulkiam verslui dažnai tenka veikti itin kūrybingai, kad pasiektų kuo didesnę publiką. O atkreipus jos dėmesį, aiškiai papasakoti kas toks esi ir galiausiai pelnyti pasitikėjimą. Vieniems tai pavyksta, kitiems ne. Vieni rašo tinklaraštį, kiti pasitiki kitomis priemonėmis. Ar yra skirtumas?

Verslo, kuris rašo tinklaraštį, svetainės lankomumas dažnai būna didesnis. Verslas yra žinomas, taip kaip jam reikia. Labiau mėgstamas ir kažkodėl įdomus. Tinklaraštį naudoja kaip priemonę internetinei bendruomenei, sąveikaujančiai su jų prekės ženklu, suburti . Jei esate smulkus ar individualus verslininkas, greičiausiai esate girdėjęs apie turinio rinkodarą, taip? Be abejo, girdėjote, kokia yra svarbi turinio kokybė, bet galbūt šio žingsnio kol kas nedrįstate žengti. Smulkaus verslo tinklaraštis – viena efektyviausių ir dažniausiai naudojamų rinkodaros priemonių. Paprastai tariant, jei nerašote tinklaraščio, paliekate ant stalo pinigus, kurie galėjo atsidurti jūsų kišenėje.

Štai 10 priežasčių, kaip tinklaraštis gali padidinti žinomumą ir sustiprinti pasitikėjimą verslu.

1. Geriau pažinkite rinką

Plataus spektro tinklaraščio rašymas padeda geriau suprasti, ko nori jūsų publika. Iš savo internetinės svetainės užkulisių galite stebėti, kurie jūsų puslapiai ar straipsniai labiausiai lankomi. Tai leidžia suprasti, kur slypi lankytojų interesai. Kai žinote, kokio tipo turinys patraukliausias, tampa aišku, ką publikuoti verta, o ko ne.

Svarbu paminėti, kad tinklaraštį galite naudoti ir norėdami gauti grįžtamąjį ryšį iš publikos. Jei turite su jumis bendraujančių sekėjų, labai tikėtina, kad jie nepatingės atsakyti į jums iškilusius klausimus.

2. Paieškos sistemos optimizavimas (SEO), arba Leiskite jus surasti

Kaip turbūt įsivaizduojate, vargu, ar yra prasmės turėti galingą interneto svetainę, jeigu ji visiems, išskyrus jus, nematoma. Vienas svarbiausių kriterijų, norint sulaukti didesnio lankytojų srauto, yra pasirūpinimas, kad žmonės jūsų svetainę rastų naudodamiesi paieškos sistemomis. Iš esmės tai yra pagrindinis variklis, kurio vedami interneto vartotojai randa kelią į turinį orientuotas svetaines. Apskritai paieškos sistemos optimizavimo (SEO) neišvengsite, norėdami, kad svetainė teiktų jums nors kokią naudą.

Kuo aktualesnė vartotojams informacija jūsų tinklaraštyje, tuo labiau tikėtina, kad jus galima surasti naudojant raktažodžius paieškos sistemose. Štai čia ir pasitarnauja smulkaus verslo tinklaraštis. Nuolatinis aukštos kokybės turinio publikavimas tinklaraštyje užtikrina, kad prireikus žmonės ieškos informacijos pas jus, o tai duos peno jūsų SEO optimizacijai.

Kai publikuojate turinį, kuriuo žmonės suinteresuoti, Google paieškos sistemos algoritmai jūsų svetainei skiria aukštesnį įvertinimą. Laikui bėgant, labai tikėtina, jog jūsų svetainė prasiskins kelią į pagrindinį paieškos rezultatų puslapį. Be to, kai skaitytojas mėgaujasi aukštos kokybės turiniu, daug didesnė tikimybė, kad nuoroda jis pasidalins. Grįžtamųjų nuorodų pelnymas iš kitų autoritetingų tinklaraščių jums garantuos itin spartų SEO optimizacijos progresą.

3. Abipusio ryšio palaikymas, arba Become a follower

Abipusis ryšys neapsakomai svarbus bet kokiam interneto verslui. Nepakanka skelbti kokybišką medžiagą. Jums naudinga kiek įmanoma abipusiai sąveikauti su savo klientais. Siekimas, kad būtų domimasi jumis, neduoda tiek vaisių, kiek domėjimasis ir savo publika. Patys tapkite kažko gerbėjais ir to neslėpkite. Nuolatinio dialogo palaikymas tarp savęs ir lankytojų yra be galo svarbus. Tai padės jums geriau pažinti savo vartotojus ir potencialius klientus. Tai suteiks galimybę ir jiems geriau pažinti jus.

O Jūs juk to ir norite!

Labai paprasta nustatyti, kad po jūsų verslo tinklaraščiu būtų įmanoma rašyti komentarus. Tai būdas itin lengvai įsitraukti į diskusiją, gauti nuolatinį grįžtamąjį ryšį. Iš to galite daug sužinoti apie savo klientų ratą. Be to, įgalinti komentarai leidžia publikai suprasti, kad esate suinteresuotas komunikuoti su ja. Tai paskatins lojalumą ir padės jums sukurti tvirtesnį ryšį su vartotojais.

4. Vienijantis tikslas. Tavo ir skaitytojo

Niekam neįdomūs yra puslapio misija/vizija ir apie mus tekstai. Jų niekas neskaito ir nelanko.  Bet papasakoti apie veiklą ir jos tikslą vis vien reikia. Jog esate pats geriausias (rūpestingiausias ir patikimiausias ) galite pasiskelbti kartą ar du, bet tik rašydami tinklaraštį, jūs tai galite įrodyti ir parodyti.

Tinklaraštis yra vieta, kur perteiksite savo prekės ženklo misiją. Nuoširdūs straipsniai apie tai, kas jums yra svarbu, skatina klientų lojalumą. Ir toks lojalumas yra daug vertingesnis, nei parduotas už 20% nuolaidą su pirmu pirkimu. Dalydamiesi savo vertybėmis, jūs susidraugaujate su skaitytoju ir tuo pačiu kuriate bendruomenę.

Kai dalinatės tikslu, kuris nėra susijęs vien su tuo, ką parduodate, išsiskiriate iš konkurentų. Pavyzdžiui, jei esate verslo atstovas, kuris parduoda veganiškus mėsos pakaitalus, galite savo prekės ženklo misiją perteikti, publikuodamas straipsnius apie gyvūnų gerovę. Tai parodo publikai, jog it’s not all about the money.

5. Komunikacija su klientais arba su žmonėmis, kuriems tu esi įdomus

Tinklaraštis – puiki priemonė klientams ar lankytojams papasakoti apie pokyčius įmonėje, kurie vienaip ar kitaip įtakoja pardavimus, aptarnavimą ar nuomonę apie verslą. Pakeitėte tiekėją, ir prekės vėluoja. Augate ir ieškote specialistų, kurie paspartins prekių pristatymą. Naujos įrangos įdiegimas, darbuotojų kaita ir kiti dalykai, apie kuriuos papasakojus draugiškai, nebetrukdo nei jūsų klientų, nei jūsų.

6. Vieta akcijai-atrakcijai arba reklamai

Smulkaus verslo tinklaraštis – puiki vieta dalintis akcijomis. Jei turite suinteresuotą publiką, kuri seka jūsų publikuojamą turinį vien dėl jūsų asmenybės, jai gali patikti, kaip apipinate istorijomis ir nutikimais prekes ar paslaugas. Bet darykite tai subtiliai, nes jei skaitytojas užuos slaptus jūsų kėslus, straipsnį palaikys brukalu ir nusivylęs tinklaraštį ir prekes pamirš.

7. Žmogiškoji dalis, arba Human to Human

Pirkėjai nori žinoti, kad verslininkai, valdantys įmones, iš kurių jie perka, yra tiek pat žmonės, kiek ir jie patys. Parašykite keletą asmeninių istorijų. Bendraukite su vartotojais naudodamiesi tinklaraščiu. Tai galimybė atskleisti unikalų charakterį. Kai publikuojate įrašus, neužkraukite skaitytojo korporacine kalba. Niekam tai neįdomu. Tikrai. Daug geriau rašyti neformalia kalba, kuri žmonėms artima. Kalbant apie tinklaraščio rašymą, svarbu ne tik ką sakote, bet ir kaip.

8. Būkite naudingas ir reikalingas

Efektyvus tinklaraštis yra vertingas tinklaraštis.  Niekas jūsų įrašų neskaitys, jei ta informacija nepadės išspręsti ar išvengti problemos. Norėdamas plėsti savo įtaką, turite tapti vertingas. Toks galite būti nuolatos teikdamas naudingą informaciją: mokesčių naujienos, instrukcija pažingsniui, kaip užpildyti reikalingą formą ar pagalba įdiegiant kompiuterinę programą. Tai gali būti ir vaizdingo maršruto aprašymas keliautojams arba never do dešimtukas apie komunikacijos planą verslo startuoliui.

Jūs tampate vertingas ir jumis galima pasitikėti. Norisi klausti jūsų patarimo, norisi su jumis susitikti, norisi peržvelgti ką dar veikiate. Super!

Štai kodėl veikia turinio marketingas. Kai kuriate turinį, turite klausti savęs, ką jūsų skaitytojas gaus iš tos konkrečios informacijos. Kas jam iš to ? Kiekvienas įrašas turėtų būti skirtas informavimui, švietimui arba pramogoms. Jei tik įmanoma, teikite visus tris kartu! Visada labiau pasitikėsiu apskaitos paslaugas teikiančią įmone, jei ji žmogiška kalba paaiškins apie mokesčius, visada informuos apie naujienas ir įspės apie galimus niuansus. Labiau pasitikėsiu darželiu, kuris rašys apie vaiko ugdymą, šeimos vertybes, apie tai, kokius žaidimus su vaikais žaisti savaitgalio metu kartu su šeima.

9. Tinklaveika, arba Raskite bendraminčių/ partnerių

Nuostabu, kaip tinklaraštis sutelkia bendraminčius po vienu stogu. Kai suburiate publiką ir esate jau šiek tiek žinomas, tai gali patraukti kitų verslininkų dėmesį. Sugebėjimas efektyviai auginti skaitytojų skaičių darys jus labiau patikimą kitų akyse. Tinklaraštis taps jūsų ir jūsų verslo vizitine kortele, kuri pasakos, kaip jūs dirbate, kaip bendraujate, kas jums svarbu ir kieno patys esate gerbėjai. Niekad negalite žinoti, kas jus stebi ir kokį pasiūlymą ruošia.

10. Jūs patikimas – aš jumis pasitikiu.

Kurdami reikalingą ir patikimą turinį, sukursite patikimo įmonės įvaizdį. Esantiems ir naujiems puslapio lankytojams, gerbėjams ir pirkėjams. Pasitikėdamas jumis, pirkėjas ar skaitytojas jus rekomenduos savo aplinkai, o jie aplankę jus, greičiausiai rekomenduos savo aplinkai.

Ir kokia išvada?

Jeigu siekiate praplėsti savo būvį internete, jums reikia kurti aukštos kokybės turinį be paliovos. Blogo rašymas – vienas patogiausių būdų valdyti nuomonę apie jūsų veiklą, kur kiekvienas straipsnis yra pranešimas spaudai.

Kiekvienas straipsnis yra nauda skaitytojui, kiekvienas straipsnis parodo jūsų darbo etiką, vertybes ir kokio tikslo link judate. Didinate žinomumą ir pasitikėjimą. Tai tik keletas priežasčių, dėl ko verslininkui verta rašyti tinklaraštį. Tiesiog prisiminkite, kad bet kas, kas gali suteikti naudos jūsų gerbėjams, yra tai, ką jums, ko gero, verta įtraukti į savo verslą.

Straipsnis perpublikuotas iš http://blogas.geriblogai.lt/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.