Išmanioji programėlė – galimybė verslui: 5 priežastys, kuo ji gali būti naudinga

išmanioji programėlė_versli mama

Intensyvi konkurencinė kova bei klientų poreikių pokyčiai verslą nuolat skatina ieškoti naujų sprendimų. Išmanioji programėlė – vienas jų, galintis praversti gerinant klientų aptarnavimo patirtį, didinant savo žinomumą, pritraukiant naujų pirkėjų, kartu optimizuojant procesus, mažinant kaštus ir auginant pajamas.

Išmaniųjų programėlių šiandien visame pasaulyje naudotojai atsisiunčia vis daugiau. Toliau pateikiamos 5 priežastys, kuo išmaniosios programėlės gali būti naudingos kiekvienam verslui.

Didina prekės ženklo matomumą

Įdiegus programėlę į išmanųjį įrenginį, įmonės logotipas ir pavadinimas yra matomi klientų prietaisų ekranuose kone nuolatos.

Taip padidėja tikimybė, kad esant konkrečiam poreikiui, kurį gali patenkinti jūsų verslas, klientas atsidarys būtent jūsų aplikaciją vietoje to, kad konkretaus produkto ar paslaugos imtų ieškoti internete.

„Tai neabejotinai suteikia pranašumą prieš konkurentus, kurie galbūt dar tik svarsto sukurti savo išmaniąją programėlę. Jei norite greitai padidinti prekės ženklo matomumą, mobilioji aplikacija yra puikus būdas tą pasiekti. Be abejo, šiuo atveju svarbiausia užtikrinti, kad naudotojas aplikacijoje ras tai, ko jam reikia, o pats aptarnavimo procesas bus patogus ir greitas“, – pasakoja „Huawei“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Justė Karpavičiūtė.

Gerina klientų aptarnavimo patirtį

Būtent patogumas ir greitas aptarnavimas yra vieni pagrindinių kriterijų, užtikrinančių gerą klientų patirtį. J. Karpavičiūtė atkreipia dėmesį, kad klientams ypač naudinga pasiekti prekes ar paslaugas bet kuriuo paros metu, o pageidaujamą rezultatą gauti vos keliais mygtuko paspaudimais.

Šiandien pirkėjas yra aktyvus 24/7 principu, todėl ir verslo prieinamumas privalo atitikti šį kriterijų. Tą leidžia įgyvendinti išmanioji programėlė, kuri užtikrina, kad apsipirkimas jūsų parduotuvėje gali vykti tiek dieną, tiek naktį.

„Be abejo, tai galioja ne tik kalbant apie apsipirkimą, bet ir pasinaudojimą konkrečia paslauga, informacijos paiešką, konsultacijos gavimą. Tokia galimybė ypač naudinga, jei neturite pagalbos telefono linijos, kadangi programėlė gali turėti funkciją, kuria naudodamiesi klientai gali susisiekti su jumis bet kuriuo metu“, – aiškina J. Karpavičiūtė.

Ar jūsų verslas turi išmaniąją programėlę?
Papildomas rinkodaros įrankis

Išmanioji programėlė gali veikti ir kaip rinkodaros įrankis, kurį lengva integruoti į populiariausius pasaulio socialinius tinklus. Tai reiškia, kad vienu mygtuko paspaudimu klientai gali per savo paskyrą pasidalinti jūsų programėle arba savo patirtimi ja naudojantis.

„Tai gali būti išnaudojama kaip nemokamas viešumas. Be to, naudodamiesi tiesioginiu pranešimu (angl. push notification), galite greitai informuoti esamus ar potencialius klientus apie būsimas akcijas bei specialius pasiūlymus. Tai yra išties tikslingas įrankis perduoti žinutę būtent tiems, kuriuos norite pasiekti“, – kalba pašnekovė.

Pritraukia naujų klientų

Išmanioji programėlė iš esmės yra kaip atskiras komunikacijos kanalas, galintis privilioti naujų klientų. J. Karpavičiūtės įsitikinimu, kuo išmanioji programėlė yra labiau prieinama, tuo didesnė tikimybė šį tikslą įgyvendinti.

Šiandien egzistuoja ne viena programėlių parduotuvė, kurioje naudotojai yra aktyvūs bei ieško aplikacijų. Pavyzdžiui, integruodami savo programėlę į „AppGallery“ būsite tikri, kad ją atras visi išmaniųjų įrenginių savininkai.

„Be to, dar greitesnę bei patogesnę jūsų programėlės paiešką garantuoja „Petal“ paieška paremtas „Find Apps“ sprendimas, kuris valdomas daugiau nei 40 kalbų, yra prieinamas 45 šalyse bei regionuose ir randa norimus produktus ne tik „AppGallery“, bet ir kitose prieinamose programėlių parduotuvėse“, – pasakoja bendrovės atstovė.

Mažina išlaidas ir didina pajamas

Išmanioji aplikacija, per kurią egzistuoja galimybė vykdyti užsakymus, gali lengvai pavirsti ir atskiru pajamų kanalu. Jei ji tampa patrauklesne alternatyva klientams, pasak J. Karpavičiūtės, labai realu, kad klientai vis dažniau naudosis būtent šia platforma, o ne įprasta interneto svetaine ar juo labiau – fizine parduotuve.

„Verslas šiandien jau netgi taiko specialias akcijas klientams, kurie naudojasi būtent mobiliąja aplikacija. Taip yra ne tik išlaikomas klientas, bet ir skatinamas dažnesnis jo apsipirkimas. Kita vertus, kartu mobilioji aplikacija leidžia sumažinti išlaidas programinės įrangos priežiūrai, kadangi tai yra paprastesnė alternatyva įprastoms interneto svetainėms“, – kalba komunikacijos specialistė.

Iliustracija – pranešimo spaudai autorių.

_____________________________________________________________________

Taip pat skaitykite:

5 patarimai, kad mokslo metai būtų lengvesni


Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

0