Mediateka

Kokia socialinio verslo žinutė geriausiai pasiekia širdį? (2017-11-11)

Print Friendly, PDF & Email

Socialinio verslo praktikė Andželika Rusteikienė atkreipia dėmesį, kad dažnai socialinis verslas aiškiai mato opią problemą, bet stokoja verslumo įgūdžių.

Laidos viešnios Rasuolė Jasnauskienė ir Andželika Rusteikienė vėl kalba apie socialinį verslą – pastaruoju metu itin sparčiai tarp mamų plintančią verslo formą.

Savo socialinio verslo idėją Rasuolė nusižiūrėjo Suomijoje – ten panašų kūdikio lizdą valstybė dovanoja nėščiosioms tam, kad jos registruotųsi sveikatos priežiūros įstaigose. Iš pradžių galvojusi apie tokią dėželę kaip apie dovaną, vėliau Rasuolė įžvelgė didelį socialinį idėjos potencialą: aplankiusi atokiau esančias Lietuvos savivaldybes, pamatė, kiek daug kūdikių gimsta skurde. Taip gimė mintis pasirūpinti, kad tokie kūdikio lizdai pasiektų visus sunkiau besiverčiančių šeimų naujagimius, nes visi naujagimiai – lygūs.

Laida „Versli mama“ rengiama kartu su portalo partneriu Žinių radiju (www.ziniuradijas.lt) Spauskite ant laidos studijos nuotraukos ir klausykite!

ziniu radijas lizdas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.