Mediateka

Tuoj gimdysianti Laura rado nišą leidybos rinkoje (2017-04-06)

Print Friendly, PDF & Email

„Senti – tai nesirgti, senatvė – ne liga, o aktyvus gyvenimas“, – įsitikinusi laidos herojė Laura.

Trečiojo vaikelio besilaukianti Laura Balčiūtė juokauja, kad kiekvienas vaikas gimdamas jai atneša po verslą. Susilaukusi pirmagimio, tapo vienvalde informacinių stendų daugiabučių laiptinėse savininke didžiuosiuose Lietuvos miestuose, o antrasis kūdikis įkvėpė imtis žurnalo leidybos.

Kas mėnesį pasirodantis, nemokamai platinamas leidinys anaiptol ne apie mamas ar vaikus, kaip kad būtų galima tikėtis iš verslios mamos. Jį savo močiutės šviesaus atminimo vardan Laura paskyrė bene labiausiai nemėgstamai visuomenės grupei – senjorams.

Kodėl verslą labiau apsimoka kurti pačiai nei pirkti? Kokių savybių reikia tam, kad atlaikytum konkurenciją? Kurį iš Lauros projektų užsakovai mėgsta labiau: reklamą laiptinėse ar žurnale, skirtame ribotą perkamąją galią turintiems senjorams?

Laida „Versli mama“ rengiama kartu su portalo partneriu Žinių radiju (www.ziniuradijas.lt) Spauskite ant laidos herojų nuotraukos ir klausykite!Versli mama 2017-04-06

Laida su žurnalo „60+“ leidėja Laura Balčiūte

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.