Mediateka

Violeta: sodų perteklius virsta gausių šeimų verslu (2017-07-06)

Print Friendly, PDF & Email

Socialinis verslas, pasak jo pirmeivės Lietuvoje Violetos Masteikienės, vis dar dažnai painiojamas su socialiai atsakingu verslu arba nevyriausybinėmis organizacijomis, tačiau yra nei viena, nei kita. Savo esme jis balansuoja tarp klasikinio pelno siekiančio verslo ir socialinės misijos. Violeta įsitikinusi, kad ši verslo rūšis – itin moteriška ir puikiai tinka mamai, pastebinčiai spręstinas visuomenės problemas.

Tačiau kaip išlaikyti pusiausvyrą tarp pelno siekimo ir socialinės veiklos? Iš kur gimsta socialinio verslo idėjos? Kokių permainų daugiavaikių šeimų gyvenime jau pavyko pasiekti trečius metus Violetos vykdomam socialinio verslo projektui Draugų uogienė?

Laida „Versli mama“ rengiama kartu su portalo partneriu Žinių radiju (www.ziniuradijas.lt) Spauskite ant laidos studijos nuotraukos ir klausykite!

laida su violeta

Laida su socialinio verslo lydere Violeta Masteikiene

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.