Veidai

Kaip ekonometrija Miglę į dizainą pastūmėjo (I) (fotogalerija)

Print Friendly, PDF & Email

Mintis imtis nuosavo verslo Miglei Čibisovei kilo dar studijuojant ekonomiką, bene trečiame kurse, kai ruošdamasi ekonometrijos paskaitoms vidury nakties laužė galvą prie skaičiavimo lentelių. „Pradėjau galvoti, kad kažką netinkamo gyvenime veikiu, geriau jau būtų gėlytes piešti“, – dabar iš savęs kvatojasi renginių organizavimo ir apipavidalinimo verslo „TuGy Events“ savininkė, bandanti derinti individualią veiklą su samdomu darbu ir interjero dizaino mokslais Giedrės Fledžinskienės aukštesniojoje menų mokykloje.

Miglė sako visada buvusi ta, kuri mėgsta dailiai įpakuoti dovanas ir kurti gražią aplinką. Tad nieko nuostabaus, kad kai viena iš Miglės draugių susiruošė tekėti, su prašymu padėti surengti stilingą ir estetišką mergvakarį kreipėsi būtent į mūsų heroję. Miglė, tose vestuvėse pakviesta dalyvauti dar ir kaip liudininkė, tąkart draugės šventei prigalvojo visokių grožybių, pramogų, stilingų priesaikų, pripuošė keksiukų.

Mergvakario dalyvės grožėjosi, žavėjosi, o Miglė, paskatinta teigiamų atsiliepimų, sumąstė imtis tokios veiklos iš esmės ir ją įforminti. Kartu su apsisprendimu paversti savo sugebėjimus pajamų šaltiniu gimė ir pavadinimas – „TuGy Events“, kurio trumpinys „TuGy“ reiškia „tu gyveni“.

Tu gyveni“ todėl, kad žmogus turi gyventi gražiai, o gyvenimo grožis susidaro iš mažų smulkmenų. Man pačiai grožis pirmiausia yra vizualinė pusė, kuria perteikiamas šventės jausmas, nes dauguma žmonių jausmą patiria akimis. Daugiausiai dekoruojame švelniai, natūraliai, neperkrautai, bandome ieškoti sprendimų miško, gamtos tematika.

Iš pradžių draugų gimtadienių dekoravimu apsiribojusi veikla, draugams pradėjus tuoktis, išplaukė į rimtesnius vandenis – prie Miglės prisijungė buvusio klasės draugo žmona, ir dabar moterys sukasi dviese.

Norisi švenčių su mažiau blizgučių

Dekoravimas – artimiausia Miglės širdžiai veikla, kurios madų ji tvirtina nesivaikanti ir šventę kurianti atsižvelgdama tik į klientų norus. O pagrindiniai jos duondaviai – jaunieji, kuriems norisi gražių vestuvių, nors, pasak Miglės, praėjusių metų vasarą teko puošti ir daug krikštynų.

Vestuvės Lietuvoje vis dar yra tokios neva tradicinės, su popierinėm ar plastmasinėm gėlėm ant mašinų. Dažnas nors ir supranta, kad tai nėra gražu, bet iš įpratimo vis tiek renkasi atgyvenusius sprendimus. Pažiūri, ką siūlome, sako, oi, gražu, bet nusprendžia – darysiu savaip. Norisi pakeisti tokį požiūrį.

Pasak Miglės, lietuviškų švenčių dekoras turėtų būti mažiau blizgus ir stilingesnis. „Ir nebūtinai tai yra taip brangu, kaip visiems atrodo“, – iškart atremia net nespėjus paklausti kainos. Tačiau kainos, pasirodo, jokia paslaptis: „TuGy Events“ dekoratorių paslaugos vidutiniškai atsieina 300 EUR, o visos dienos veiksmų koordinavimas – dar 150 EUR. Į dekoravimo paslaugų paketą įeina stalų puošyba, saldaus stalo dekoravimas, fotosesijos vietos papuošimas ir bendras šventės vietos apipavidalinimas, įskaitant stalo korteles, pakvietimus, šventinę spaudą. Tiesa, pastarosios priemonės kainuoja papildomai ir keičia biudžetą priklausomai nuo to, ką išsirenka klientas.

Vidutiniškai vestuvių dekoro biudžetas gali siekti iki 1000 EUR. Už tiek apipavidalinta šventė, anot Miglės, neatrodo „labai kukliai“. O koordinavimo paslauga skirta tam, kad mamoms nereikėtų lakstyti ir viskuo rūpintis: „TuGy“ laukia svečių prie bažnyčios, paima gėles ir dovanas, vaišina šampanu, išdalina šventės programėles ir padeda svečiams susiorientuoti, atsiskaito su tiekėjais, kad jaunikiui nereikėtų traukti iš kišenės vokelių. Šventei prasidėjus, dažniausiai iš Miglės komandos estafetę perima renginio vedėjas, bet būna, kad tenka pasilikti ir visą vakarą.

Nėra galerija pasirinktas ar galerija buvo ištrintas.


Kukliausios vestuvės – pačios Miglės

Pasak pašnekovės, įteisinus galimybę registruoti santuoką jaunavedžių pasirinktoje vietoje, vestuvininkai pradėjo rinktis išvažiuojamąją ceremoniją. „Labai ją rekomenduoju, nes kai sutampa ceremonijos ir šventės vieta, susitaupo labai daug laiko ir lėšų. Be to, šventės vietą galima susikurti tokią, apie kokią visada svajojai”, – vardija privalumus.

Bene prabangiausia kurta švente Miglė vadina vestuves viešbutyje „Margis“ (Trakų raj.): jūros tema, dvi dienos, septyniasdešimt žmonių, gausus dekoras, įspūdingos gėlės, takelis ceremonijai su žvakutėmis, balionų pieva ir daug ko kito. „Tai vienas didžiausių mūsų projektų, prie kurio plušėjome beveik visus metus, nes po pusmečio jaunoji kardinaliai pakeitė pradines vizijas“, – nelengvą, bet pavykusį renginį prisimena dekoratorė.

Kukliausios, mažiausiai reikalavusios investicijų, ko gero, buvo mano pačios vestuvės. Ceremonija vyko ant verslo centro „Pirklių klubas“ stogo, kur tebuvo tik kelios kėdės, keturios gėlių puokštės, kurių net nepavadinsi puokštėmis, vieno kąsnio sumuštinukai ir gražios taurės. Viskas, daugiau nieko. Bet iš tikrųjų buvo labai gražu. Aišku, daug pridėjo geras oras ir atsiveriantis puikus vaizdas. Turbūt tai buvo mažiausiai darbo pareikalavęs projektas, nes aš jo nenorėjau patikėti kitiems, nors klientams pati primygtinai rekomenduoju taip daryti.

Paslauga plinta per rekomendacijas

Investicijos į verslą, pasak Miglės, – ne tik dažnai dūžtančių bazinių dekoro elementų įsigijimas (taip pigiau, nei nuomotis), bet ir meilė bei atsidavimas savo darbui. Dažniausiai „TuGy Events“ klientai ateina per rekomendacijas tų, kuriems jau teko naudotis Miglės paslaugomis. „Visiems gražu pažiūrėti, bet kol patys asmeniškai nesusiduria, nepamato, nepabendrauja, neišgirsta kitų atsiliepimų, paslaugos kreiptis nesiryžta. Asmeninis pasitikėjimas lietuviams vis dar labai svarbus“, – teigia verslininkė.

Dar viena investicijų reikalaujanti niša – veiklos viešinimas. Neseniai buvo sukurta verslo svetainė, lėšų skiriama ir dalyvavimui parodose. Pernai prisistačiusios Kaune, šiemet verslininkės galvoja rinktis parodas Vilniuje, nes laikinoji sostinė esą iki jų paslaugų dar nepriaugusi. Juolab kad dauguma klientų – vilniečiai. Kita vertus, pasak Miglės, žmonės be reikalo sureikšmina atstumą – realiai Lietuvoje didelių atstumų nėra ir dėl kuro sąnaudų paslaugos kaina tikrai ženkliai neišauga.

Antrojoje straipsnio dalyje po savaitės skaitykite:

Dažniausiai nuotakos sau skiria labai daug dėmesio, o jaunikis užsivelka geresnius marškinius ir net nepagalvoja, kaip atrodo: kartais būna labai klasikinis arba iš viso joks – kelnės per ilgos, švarkas per didelis. Taip mudviem su vyru gimė idėja pasirūpinti ir šventine vyrų išvaizda.

P. S. Sufleruojame: tai, ką Miglė kuria, tinka ne tik vestuvėms, bet ir šv. Valentino dienai 😉

Miglės verslas Facebook

tugy

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.