Marijos kuriamo prekės ženklo „MATH Skincare“ vertė pasiekė 500 000 eurų

MATH Skincare_Marija Valaite_versli mama

Tvarumą ir minimalistinį požiūrį į odos priežiūrą puoselėjančio prekės ženklo MATH Skincare kūrėjai Marija Valaitė ir Vitalijus Valaitis sulaukė investuotojų susidomėjimo – nauja investicija pakėlė kompanijos vertę iki pusės milijono eurų.

Lietuviškas prekės ženklas MATH Skincare buvo sukurtas prieš metus, bendradarbiaujant su Vilniaus Universiteto mokslininkais. Į kompaniją investavęs verslo angelas turi ilgametę patirtį technologinės chemijos inžinerijos ir medicininės chemijos srityse. Gautą investiciją įmonė paskirs tolesniam augimui – naujų produktų vystymui ir moksliniams tyrimams, o greitu laiku rengiasi žengti ir į užsienio rinkas.

Požiūris į odą – holistinisMATH scincare produktas_versli mama

Pasak vienos iš MATH Skincare kūrėjų Marijos, nuo pat įmonės įsikūrimo 2019-aisiais buvo ruošiamasi apgalvotam įėjimui į rinką.

„Iki šiol savo produkcija prekiavome elektroninėje erdvėje, nes manome, kad šis kanalas labiausiai atitinka šiuolaikiško pirkėjo profilį ir poreikius. Sulaukiame ir susidomėjimo iš didžiųjų  kosmetikos parduotuvių, tad neatmetame galimybės artimu metu atsirasti jų lentynose“, – sako jaunoji verslininkė.

Didžiausią prioritetą lietuviškas prekės ženklas teikia tarptautiniams tinklams ir užsienio rinkoms. Jau deramasi su potencialiais partneriais ir nuo 2021 m. planuojama plėtra tokiose šalyse kaip Lenkija, Vokietija,  Prancūzija ir Italija.

Esame pirmoji Lietuvoje kompanija, kuri į grožį pasižiūrėjo holistiškai. Ką tik paleidome aktyvių veido odos priežiūros priemonių liniją, o nuo sausio rinką išvys mūsų maisto papildai, sukurti žmogaus ląstelių atsinaujinimo procesams ir sveikatingumui stiprinti.

Verslo klausimais prekės ženklo įkūrėjai konsultuojasi su  tarptautine, Lietuvoje įkurta verslo konsultacijų kompanija „The We Agency’’, teikiančia paslaugas grožio ir sveikatingumo įmonėms. Konsultacijų kompanija dirbo su tokiais aukšto lygio grožio ir sveikatingumo prekės ženklais, kaip „Caudalie Scincare“, „Dr. Hauschka“ ir kitais.

Verslas bendradarbiauja su mokslu

Idėja kurti kosmetikos priemones Marijai kilo gyvenant kalnų apsuptyje Skandinavijoje. Čia ji pastebėjo minimalizmo, tvaraus ir neperkrauto gyvenimo privalumus.

„Per ilgą laiką vartotojai buvo įpratinti,  kad norint džiaugtis sveika oda, savo vonios lentynas reikia nukrauti dešimtimis skirtingų kosmetikos priemonių. Tačiau mūsų mokslininkai su šia mintimi nesutinka. Sumanėme sukurti tokias odos priežiūros priemones, kurios atspindėtų mūsų minimalistinę filosofiją ir tarptautinę patirtį. Manome, kad kiekvieno žmogaus odos priežiūros rutina turėtų susidėti vos iš trijų priemonių, kurių kiekvienos sudėtyje yra ne daugiau nei 10 pačių reikalingiausių ir veiksmingiausių komponentų“, – kalba pašnekovė.

MATH Skincare team_versli mama

Prekės ženklo MATH Skincare kūrėjų komanda.

Anot Marijos, MATH Skincare yra pirmasis grožio ir sveikatingumo industriją reprezentuojantis, serumų kūrime besispecializuojantis prekės ženklas Lietuvoje, sukurtas bendradarbiaujant su Vilniaus universiteto Chemijos ir geomokslų fakulteto mokslininkais.

Įmonės įkūrėjai yra chemijos, medicininės chemijos, farmacijos, ir verslo vystymo mokslo sričių atstovai, o laboratorija veikia Valstybinio mokslinių tyrimų instituto Fizinių ir technologijos mokslų centre.

Prekės ženklas glaudžiai dirba su VU akademine bendruomene – taip siekiama subalansuoti minimalistinį požiūrį, pasaulinės kokybės standartus ir produktų efektyvumą. Įmonė su universitetu turi sudariusi bendradarbiavimo sutartį ir atlieka mokslinius tyrimus bei studijas tiek kurdami ekstraktus, tiek nustatydami medžiagų ir sudarytų unikalių formulių efektyvumą.

Mokslininkų tikslas – sukurti saugias, švarias ir neperkrautas produktų formules, kurios užkerta kelią odos ir kūno senėjimui bei palaiko natūralius biologinius odos ląstelių regeneracijos procesus.

„Skatiname Lietuvos rinką, tad ir didžioji dalis tiekėjų yra sąmoningai pasirenkami iš Lietuvoje veikiančių įmonių. Tvarumą tiek produktų kūrime, tiek versle laikome savo prioritetu ir norime pakeisti būdus, kuriais šiuolaikinis žmogus rūpinasi savo oda – pirmenybę teikiame aplinkos ir savo kūno tausojimui, „mažiau yra daugiau“ (angl. „less is more“) filosofijai, psichologinei sveikatai ir ilgaamžiškumo temoms“, – sako Marija.

„MATH Skincare“ mokslininkai kuria aktyvius serumus ir prausiklius, orientuotus į skirtingas funkcijas – nuo aknės problemų sprendimo iki odos senėjimo prevencijos. Sausio mėnesį prekės ženklas planuoja į rinką paleisti maisto papildus. Visi įmonės produktai padeda atstatyti ir palaikyti sveikos odos balansą ir normalizuoti jos funkcijas.

Iliustracijos – pranešimo spaudai autorių.

________________________________________________________________________________

Taip pat skaitykite:

Menstruacijos: 1 iš 8 merginų Lietuvoje patiria moteriškos higienos priemonių stygių


Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

0