Veidai

Versli mama Stela: kiekvienas pirmiausia parduodame save

Print Friendly, PDF & Email

Daugiau kaip prieš metus tapusi naująja prekės ženklo ELADY savininke, marijampolietė Stela Omilevičienė prisipažįsta versle dar tebeieškanti geriausio kelio. Tiesa, tvirtai žino, kad pasirinktos srities nekeis – pagrindinė prekė ir toliau bus koreguojantys apatiniai, tik stengsis asortimentą papildyti lietuvių kūrėjų gaminiais.

Sprendimas įsigyti įmonę, pasak Stelos, brendo jau seniai. Baigusi verslo vadybą ir visą gyvenimą dirbusi pardavimų srityje, vaikams paaugus, pradėjo dairytis galimybių turėti kažką savo. Tad pastaruosius porą metų vis pasižiūrėdavo skelbimus, ar yra parduodama kokia nors moteriška veikla.

Radusi buvusių portalo VERSLI MAMA tinklaveikos narių, sesių dvynių Anželikos ir Oksanos, skelbimą apie naujų šeimininkų ieškantį koreguojančio apatinio trikotažo verslą, pradžiai Stela uždavė sau klausimą, ar tokios prekės yra paklausios ir ar jaučiasi šioje srityje galinti kažką prasmingo nuveikti. Galiausiai apsisprendė teigiamai (kitaip nebūtų ir šio teksto).

„Esu atkaklus žmogus. Vadovaujuosi tuo, kad viską galima išmokti, jei tik nori. Taigi nėriau į man visai nežinomą pasaulį“, – sako daugiau kaip prieš metus prekės ženklą Elady perpirkusi ir fizinę parduotuvę iš Vilniaus į Marijampolę perkėlusi pašnekovė.

Teks dar daug išmokti

„Prisiskaitai istorijų, kad štai, dirbu kitam, viską žinau, jau galėčiau ir pati. Bet iš tikrųjų, kai atsisėdi į nuosavos įmonės vadovo vietą, supranti, kad ne taip viskas paprasta – yra platesnis spektras įvairių atsakomybių. Verslininkas turi išmanyti daug daugiau dalykų nei samdomas darbuotojas“, – svarsto prieš gerus metus verslininke tapusi dviejų vaikų mama.

Iš pradžių išskaičiavimo sumetimais dar bandžiusi derinti verslą su samdomu darbu, Stela tvirtina po kurio laiko atsidūrusi savotiškoje nesvarumo būsenoje: lyg kažkas vyksta, lyg ir ne, lyg esi, lyg nesi. Darbas per du darbus, pasak jos, buvo nieko daugiau, tik blaškymasis, todėl praėjusių metų birželį galiausiai priėmė sprendimą atsidėti išimtinai Elady reikalams.

Pagaliau abiem kojomis atsistojusi versle, naujai iškepta versli mama netruko pamatyti, kad teks daug ko išmokti. Pavyzdžiui, kad ir pardavimai internete: puikiai įvaldžiusi pardavimo tete-a-tete meną, Stela greitai sumojo, jog elektroninėje erdvėje įgūdžiai reikalingi visai kitokie, nes pardavimo procese praktiškai nebelieka gyvo bendravimo.

Pardavimuose, kad ir kiek metų dirbtum, niekada 100 proc. nesijausi tobulas – šioje srityje reikia mokytis visą gyvenimą, nes keičiasi laikmetis, o kartu su juo – ir klientai. Pardavėjui kaip profesionalui tenka žygiuoti vienu žingsniu priekyje ir nepamiršti, kad parduodamas jis pirmiausia pardavinėja save.

„Viduje žinau ir 100 proc. tikiu, kad moterims mano parduodamų produktų reikia. Tačiau kaip tai joms pasakyti elektroninėje erdvėje – dar ieškau“, – neslepia verslo naujokė, pagrindiniu savo tikslu vadinanti norą pasiekti kuo daugiau širdžių.

Kol kas versle Stela darbuojasi viena: pati prižiūri ir elektroninę, ir fizinę parduotuves. „Darbo pakanka visai dienai ir dar pagalvojimui vakare“, – prisipažįsta. Ateityje Stela planuoja suburti šaunų kolektyvą, kuriam galės deleguoti dalį savo darbų,  dalintis idėjomis, rūpimais klausimais.

KAIP TAPTI PORTALO VERSLI MAMA DRAUGĖMIS IR TINKLAVEIKOS NARĖMIS

________________________________________________________________________________

Stelos parduotuvėje rasite:
____________________________________________________________________________________________________________
Ko reikia moterims

„Labiausiai norėtųsi atrasti tuos produktus, kurie tiktų Lietuvos moterims, kad jos jaustųsi komfortiškai, atrodytų žavios ir nepakartojamos, o koreguojantys apatiniai joms būtų patogūs dėvėti“, – paprašyta nusakyti, kokią savo verslo misiją regi, vardija Stela.

Stelai išsiskirti tikrai pavyksta: niša, kurioje dirba Elady.lt, pakankamai siaura – tik koreguojantys apatiniai. Produktai – kitokie nei konkurentų; neseniai asortimente atsirado ir korekcinės kojinės. „Galvoju, ką čia dar būtų galima pakoreguoti?“ – pusiau juokais, pusiau rimtai svarsto balsu.

Sportuojanti dviejų vaikų mama prisipažįsta anksčiau korekciniam apatiniam trikotažui didelio dėmesio neskyrusi. Tad nėrus į naują verslą, pirmiausia knietėjo sužinoti, ar moterims tokia prekė apskritai reikalinga. Per pirmuosius metus tvirtina įsitikinusi, kad moterims koreguoti figūrą tikrai norisi ir reikia.

Gal mūsų moterys dar kiek konservatyvios, varžosi pripažinti, kad kažkurią vietą turi pakoreguoti. Tačiau kai jau išdrįsta, tada ir skambina, ir klausia, ir ateina, ir prašo patarimų. Dėl to labai džiugu, nes mano nuojauta, kad koreguojantys apatiniai moterims reikalingi, pasitvirtino.

Koreguojantys apatiniai, pasak Stelos, ne tas pats, kas tiesiog apatinis trikotažas. Jie turi kūną formuojančių savybių. Tampriai kūną apspaudžiantys apatiniai skirti dėvėti ne tik konkrečiu gyvenimo laikotarpiu, pavyzdžiui, nėštumo metu ar ypatingomis progomis, tačiau ir kasdien.

„Ar gimdymų mažėja, įvertinti negaliu, bet kad gimdančių yra – tikrai galiu patvirtinti“, – juokiasi Stela ir skaičiuoja, kad didžiausi pardavimai – būtent besilaukiančioms ir pagimdžiusioms. Užsakymai atkeliauja iš didžiausių Lietuvos miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos.

Šiuo metu Stela atstovauja aukštos kokybės ženklams iš Latvijos ir Lenkijos. Kai kurie jų netgi turi dėvėjimo garantiją. Pastarųjų gamintojų prekės kol kas sudaro Stelos parduotuvės asortimento pagrindą.

Vis dėlto labiausiai versli mama prasitaria norinti bendradarbiauti su lietuvių gamintojais. „Esu pateikusi pasiūlymų keliems gamintojams, kol kas laukiu atsakymų. Siūlausi į pagalbą toms, kurios teigia mokančios kurti, bet nemokančios parduoti. O aš esu pardavėja, bet nesu kūrėja. Man labai norėtųsi to lietuviško, šilto, savo produkto. Galbūt jis būtų brangesnis, bet man pačiai jis būtų labai prie širdies“, – dalijasi planais.

________________________________________________________________________________

Stelos parduotuvėje rasite:
_____________________________________________________________________________________________________________
Svarbiausia – išgirsti klientą

Kadangi dalis prekybos vyksta elektroninėje erdvėje, gyvenimas Marijampolėje, pasak Stelos verslui netrukdo – šiuolaikinės technologijos leidžia juo rūpintis iš visur, kur tik yra internetas. Vis dėlto rinkdamasi vietą fizinei parduotuvei, sako ieškojusi, kad ji būtų miesto centre, kur moterims ją būtų paprasta rasti ir patogu užsukti. Stelos parduotuvėlę Marijampolėje galima aplankyti nuo 10 iki 18 val. darbo dienomis.

Kadangi dažniausiai koreguojantys apatiniai perkami internetu, klientės neturi galimybės jo pasimatuoti. Natūralu, jog tokiais atvejais iškyla klausimų dėl produkto pasirinkimo, dydžio nustatymo. Stela tvirtina visuomet mielai atsakanti į visas užklausas tiek el. paštu, tiek socialiniuose tinkluose, nepagailinti laiko ilgiausiems pasiūlymams rašyti. „Svarbu, kad klientas būtų patenkintas“, – šypsosi ir prisipažįsta, jog iš klienčių malonu išgirsti, kad jos atstovaujamą prekės ženklą iš kitų pardavėjų išskiria būtent aptarnavimo kokybė ir nuoširdus noras padėti.

Geras pardavėjas – tas, kuris jaučia klientą ir siekia ne bet kokia kaina parduoti prekę, o išsiaiškinti kliento poreikius. Gali būti, kad tuo metu siūloma prekė žmogui nereikalinga, bet atskleidus jos privalumus, gimsta poreikis ją įsigyti. Svarbiausia, kad žmogus suprastų, kaip ta prekė sprendžia konkrečias jo problemas.

„Net ir susidūrusi su neigiamu grįžtamuoju ryšiu, visada elgiuosi pozityviai, geranoriškai ir kitaip net negalvoju. Galbūt žmogui tiesiog bloga diena, o čia dar mano prekė netiko. Jokiu būdu nepykstu ant klientų, visada stengiuosi ieškoti sprendimų“, – užtikrintai dėsto versli mama. Sako jokių specialių krizių valdymo technikų neturinti, tiesiog vadovaujasi žinojimu, kad visokių nuomonių yra ir visokių turi būti.

Kalbai pakrypus apie iš Vakarų ateinančias tvaraus vartojimo madas, Stela tvirtina pasiteiravimų dėl gaminių ekologiškumo ar etiškos gamybos Lietuvoje tikrai nesulaukianti. Vienintelis klientams rūpintis dalykas – kad koreguojantys apatiniai pakoreguotų reikiamą vietą ir suteiktų pageidaujamą vizualinį rezultatą. Netgi kaina, pasak Stelos, nuolaidų išlepintiems Lietuvos vartotojams nėra labai svarbi – koreguojančio trikotažo parduotuvėje pigesnės prekės nebūtinai perkamos labiau.

***

2020-iesiems metams Stelos planai jau sudėlioti, o tvirti pamatai šiems planams pakloti dar pernai: įsijungta į VERSLI MAMA tinklaveikos gretas, pasirašyta sutartis su „Verslia Lietuva“. Belieka eiti pasirinktu keliu. O jis, įsitikinusi Stela, visada atveda į rezultatą, kai jausmas viduje kužda, jog eini teisinga linkme. „Esu pasiruošusi viskam kas manęs laukia“, – šypsosi Stela.

KAIP TAPTI PORTALO VERSLI MAMA DRAUGĖMIS IR TINKLAVEIKOS NARĖMIS

________________________________________________________________________________

Taip pat skaitykite:

Intymios inovacijos po gimdymo padeda atjaunėti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.