Aktualu PROJEKTAI

Šeimos kortelė pirmiausia žvelgia ne į verslą, o į žmogų

Print Friendly, PDF & Email

„Ar žinote, kodėl mes visi esame šiandien čia prisijungę?“, – į nuotolinio renginio „Šeimos kortelės karuselė“ dalyvius retoriniu klausimu kreipėsi baldus gaminančios įmonės Rancoris vadovas Aramas Osipianas. – Ne tik todėl, kad dalyvavimas šiame renginyje yra tam tikra reklamos forma. Esame čia todėl, kad mums visiems šeima svarbi kaip institucija“.

Šeimos kortelė_Zarasuose_versli mama

Šeimos kortelės stendas Zarasų miesto šventėje praėjusių metų vasarą. Iš kairės – trys keturių vaikų mamos: Visagino miesto tarybos narė Airida Drus, portalo VERSLI MAMA vadovė Skaidrė Vainikauskaitė-Tomaševičienė ir Šeimos kortelės nacionalinė koordinatorė Indrė Petkevičienė.

Šio kauniečio vadovaujamas verslas – tik vienas iš nuolat gausėjančio Šeimos kortelės socialinių partnerių būrio. Nuo 2019 m. antros pusės veikianti Šeimos kortelė šiuo metu galioja net 1777 pardavimo ir paslaugų vietose visoje Lietuvoje, kur gausioms ar neįgalų vaiką auginančioms šeimoms suteikia įvairių nuolaidų bei privilegijų.

Nors Šeimos kortelės viešinimu besirūpinanti Daugiavaikių šeimų asociacija MES pastebi, kad anaiptol ne visos šeimos, turinčios teisę tapti šios nuolaidų ir privilegijų sistemos klientais, minėta galimybe pasinaudoja, projekto vadovė Indrė Petkevičienė pabrėžia, jog partnerių ratą pastaruoju metu plėsti vis lengviau.

„Išgirdę apie Šeimos kortelės idėją, verslininkai susizgrimba patys turintys tris ar daugiau vaikų, tad jungiasi prie iniciatyvos ne tik kaip naudotojai, bet ir kaip nuolaidų ar privilegijų teikėjai“, – augančia partneryste džiaugiasi I. Petkevičienė.

Šeimos kortelės partneriams įtraukti ir informacijai apie iniciatyvą 2021 metais skleisti skirtame internetiniame renginyje „Šeimos kortelės karuselė“ kalbėjusi socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė minėjo, kad ši iniciatyva pirmiausia regima kaip pavyzdys kitiems į šeimą orientuotiems instrumentams.

„Kurdami Šeimos kortelę daug diskutavome, kokio gylio ir pločio instrumentas tai turėtų būti. Labai džiaugiuosi tuo, kaip toli šiandien esame nuėję ir kiek daug socialinių partnerių turime. Galiu atskleisti, kad Socialinės apsaugos ir darbo ministerija greitu laiku ketina inicijuoti plataus masto tyrimą, kokių paslaugų reikia šeimoms. Norime įsiklausyti ir įsigilinti, ar yra paslaugų, kurių šiandien dar neteikiame, bet žmonėms, auginantiems vaikus, jų reikia. Tikiuosi, kad taip mums pavyks dar geriau atliepti poreikius tų, kurie gyvena, kuria ir augina vaikus Lietuvoje, o Šeimos kortelė taps sektinu panašių iniciatyvų pavyzdžiu“, – teigė ministrė.

„Vienoje protingoje knygoje retoriškai klausiama: kai žmogus nukrenta, kas jį pakels? Kai jam bus šalta, kas jį sušildys? Galbūt kažkada nebeliks maksimos, nebeliks eurovaistinės ar tikribaldai.lt, bet šeima išliks ir bus ta vieta, kur mums norėsis grįžti. Jeigu patirsi nesėkmę – norėsi grįžti į šeimą. Jeigu patirsi sėkmę – norėsi ja pasidžiaugti su šeima. Šeima yra Lietuvos visuomenės pamatai“, – apibendrindamas gausiai susirinkusių Šeimos kortelės socialinių partnerių nuotaikas, kalbėjo A. Osipianas.

Nuotoliniame renginyje dalyvavo 42 Šeimos kortelės partneriai iš visos Lietuvos, pradedant tokiais stambiais verslais kaip „Maxima“, „Eurovaistinė“, Valdovų rūmai, Jūrų muziejus, ir baigiant nedidelėmis šeimos įmonėmis ar specializuotomis parduotuvėlėmis. Kalbėdami apie bendradarbiavimą su Šeimos kortele, visi vieningai akcentavo labiausiai patraukiančią jos savybę – pirmiausia ne verslui, o žmogui rodomą dėmesį. O kaip vieną pagrindinių motyvų, paskatinusių tapti partneriais, minėjo galimybę palaikyti gausias šeimas.

„Manau, kad visus Šeimos kortelės partnerius vienija viena bendra savybė – stipriai išugdyta empatija. Būtent Šeimos kortelės dėka galime džiaugtis galimybe atsisukti į gausias šeimas, kurios, ko gero, susiduria su didesniais iššūkiais, nei šeimos, neauginančios vaikų ar turinčios jų tik po vieną“,  – susitikime svarstė degalinių tinklo „Viada“ atstovas Darius Labutis, atsakingas už klientų lojalumą.

Vardindamas įvairias atstovaujamame degalinių tinkle taikomas nuolaidas, D. Labutis Šeimos kortelę išskyrė kaip VIP privilegiją, dažnu atveju suteikiančią dvigubai daugiau naudų nei įprasta lojalumo kortelė: pavyzdžiui, litrui degalų su ja taikoma 6 centų, o automobilinėms prekėms, kavai ir maistui – 30 proc. nuolaida.

Šiuo metu Šeimos kortelės turėtojai gali naudotis nuolaidomis pačioms įvairiausioms prekėms ir paslaugoms, pradedant maisto produktais, vaistais, ir baigiant psichologo ar nekilnojamojo brokerio paslaugomis.

Naujausiais duomenimis, prašymus gauti Šeimos kortelę iš viso jau yra pateikę beveik 24 tūkstančiai šeimų. 20 776 gausioms arba negalią turintį vaiką prižiūrinčioms šeimoms, t. y. daugiau nei pusei (50,74 proc.), suteikta galimybė turėti Šeimos kortelę ir naudotis jos teikiamomis naudomis.

Kiekvienas, besidomintis Šeimos kortelės aktualijomis, gali peržiūrėti informacinį renginį Šeimos kortelės karuselė kanale Youtube jam patogiu laiku.

***

Šeimos kortelė_versli mama

Tekstas publikuojamas įgyvendinant LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos finansuojamą projektą „Šeimos kortelės partnerių įtraukimas ir informacijos apie šeimos kortelę sklaida 2020“.

Portalą VERSLI MAMA administruojanti VšĮ „Versli mama“ yra Šeimos kortelės komunikacijos partnerė ir ambasadorė.

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.