Dvynių verslas plečiasi: pasiūlymai sportuojančioms

korsetai

Prieš pusantro mėnesio portalo rubrikoje „Herojės“ pristatytos verslios sesės dvynės Anželika ir Oksana net ir vasarą nesnaudžia: kur čia snausi, kai rinkoje vienas po kito dygsta nauji žaidėjai! Būtent iš šių konkurencinio pranašumo paieškų ir gimė naujasis verslių mamų projektas – svetainė waisttrainer.lt, skirta mėgstančioms aktyvų gyvenimo būdą. 

„Pabandėme pasižiūrėti, ar Lietuvos rinkai tiks naujas produktas“, – sprendimą atverti dar vieną korekcinių apatinių verslo nišą aiškina Anželika. Juolab kad tokie liekninamieji sportiniai korsetai yra naujiena ir užsienyje.

Į naująją svetainę, skirta ne prekybai, o edukacijai, pasak Anželikos, plūsta gausus lankytojų srautas iš pagrindinės dvynių valdomos el. parduotuvės www.elady.lt. „Tai lemia didžiulis pastarojo meto susidomėjimas sportiniais korekciniais drabužiais, – aiškina. – Mamos po gimdymo dabar nori kuo greičiau susigrąžinti buvusią figūrą. Būna, kad dar net negimdžiusios teiraujasi, kokį korsetą nešioti po gimdymo, ką rinktis norint atgauti iki nėštumo turėtas formas.“

Naujojoje svetainėje nuolat atnaujinama informacija apie tai, kas yra sportinis korsetas ir kaip jį dėvėti, pateikiama įvairių sveikatingumo patarimų. Nors sportinio korekcinio trikotažo paskirtis – padėti kuo greičiau sulieknėti, Anželika pabrėžia, kad jo negalima dėvėti nuolatos, kūnui reikia duoti pailsėti. Liemenį treniruojantį korsetą rekomenduojama panešioti po kelias valandas per dieną; jį verta užsidėti net ir toms, kurios nesilanko sporto salėje. Na, o suderintas su sportine liemenėle, toks korsetas gali virsti stilingu sportiniu drabužiu, kurio nebūtina slėpti po marškinėliais.

El. parduotuvėje www.elady.lt galima įsigyti iki 166 cm ir iki 180 cm ūgio moterims skirtų sportinių korsetų. Vieni jų dėl audinio savybių sportuojant sukuria saunos efektą ir ypač tinka norinčioms kuo greičiau ištirpdyti kilogramus, kiti, pagaminti iš orui laidaus audinio, vertinami tų, kurios sportuodamos nemėgsta gausiai suprakaituoti. Atsiliepimuose ne viena pabrėžia, kad sportuojant korseto įtvarai labai gerai prilaiko nugarą ir leidžia išlaikyti taisyklingą padėtį atliekant pratimus.

Priimti savo kūną, koks jis yra

Treniruočių namų Body Lounge sporto trenerė Vaida Garnienė, pasiteirauta, ką mano apie sportinius korekcinius drabužius, šneką linkusi pradėti iš toliau. Pati išnešiojusi ir pagimdžiusi keturias dukras, moteris tvirtina mananti, kad pirmiausiai moteriai po gimdymo reikia priimti save tokią, kokia ji yra.

Normalu, kad po gimdymo figūra nebus tokia, kokia buvo. Nereikia savo kūno smerkti ar ant jo pykti – taip tik keroja neigiamos emocijos, nuo kurių dar labiau auga svoris. Mamai reikia save pamilti ir priimti, suvokiant, kad dedant pastangas ir dirbant su savo kūnu, figūra atsistatys per metus. Nereikia norėti visko ir iš karto – reikia norėti visko po truputėlį šiuo metu.

Anot profesionalios trenerės, svarbiausia nenorėti pasiekti kokių nors stulbinamų rezultatų per labai trumpą laiką, pavyzdžiui, mėnesį. Dažniausiai jaunos mamos trumpuoju laikotarpiu sau išsikelia per didelius siekius, kurių neįgyvendinus, apninka liūdesys ir nusivylimas. Daugiavaikė mama ragina suprasti: kaip svoris nėštumo metu priaugo ne per mėnesį, taip ne per mėnesį jis ir nukris. O kad buvusios formos sugrįžtų, fizinis aktyvumas turi tapti tokiu pat kasdieniu įpročiu, kaip ir valgymas.

Iškart po gimdymo pratimams atlikti moteriai visiškai pakanka savo kūno svorio – tinka viskas, tik reikia taisyklingai atlikti. Kiekvieną dieną fiziniams pratimams reikėtų skirti bent 20–30 minučių. Laikui bėgant užsiėmimai turėtų ilgėti iki valandos, jų dažnumas – pasiekti 3 kartus per savaitę. Be to, trenerė atkreipia dėmesį, kad vietoje svorių puikiai tinka naudoti kūdikį: dviese sportuojant, galima labai gerai praleisti laiką.

Toms, kurioms buvo atliktas cezario pjūvis, dėl aktyvios fizinės veiklos reikia pasikonsultuoti su gydytoju ginekologu. „Šią situaciją moteris irgi turi priimti, nes būna, kad cezario pjūviu pasibaigęs gimdymas moteriai kartais sukelia daug išgyvenimų, sielojimosi, sunku save priimti tokią „nevykusią“. Bet ir tai praeina: jeigu moteris sportuoja, pasirenka tinkamas treniruotes, buvęs raumenų tonusas sugrįžta“, – tvirtina trenerė.

Rūpinantis figūra, pasak Vidos, patartina galvoti ne vien apie svorį, bet ir apie žvalumą, energiją, nuotaiką, nes kai visas dėmesys sutelkiamas tik į norimus matyti svarstyklių rodmenis, dažnai apninka nusivylimas. Būna, kad auginant mažus vaikus, ne visada pavyksta laiku ateiti į treniruotę arba apskritai tenka ją praleisti, dėl ko moterys kartais išvis nelinkusios imtis sporto. Tačiau auginant vaikelį vien jau aplinkos pakeitimas, galimybė pasikalbėti su kitomis vaikus auginančiomis mamomis sportuojant sudaro sąlygas išsiveržti iš rutinos.

Kalbėdama apie įvairias liekninamąsias pagalbines priemones, sportiška keturių vaikų mama atvirauja, kad buvo laikas, kai jas naudojo ir pati. „Rezultatas buvo toks, kad pajutau, jog daugiau suprakaituoju, bet tik tiek. Jeigu šie išoriniai dalykai moteriai padeda geriau jaustis – puiku, bet aš jų labai neakcentuoju. Tiesiog moteris pati pasirenka, ar jai to reikia“, – sako trenerė.

O į moterišką pokalbį įsiterpęs treniruočių namų vadovas Regimantas Lukoševičius, trijų vaikų tėtis, papildo: „Daugiau negu pats sau padedi, padėti negali. Visos pagalbinės priemonės turi būti savalaikės ir tinkamai panaudojamos. Reikia suprasti, kad per didelis savęs spraudimas į griežtus standarto rėmus, naudojant įvairias pagalbines priemones, gali duoti tiek teigiamų, tiek neigiamų rezultatų. Tarkime, sportavimas specialiose kapsulėse pagreitins riebalų deginimą, bet alins širdį. To, mano galva, nereikia daryti“.

Gaukite nuolaidą el. parduotuvėje www.elady.lt, pateikę LSP (Lietuvos studento pažymėjimą) arba „Daily card“ kortelę!

Na, o vienai, komentaruose po straipsniu teisingai atsakiusiai į šį klausimą, verslios mamos dvynės suteiks 50% nuolaidą sportiniam korsetui iš el. parduotuvės www.elady.lt 🙂

Liemens ir klubų santykis (toliau – LKS) – tai  kūno formų rodiklis, kuris gali būti susietas su daugeliu sveikatos problemų bei ligų. Pavyzdžiui, Danijos mokslininkai tikina, kad riebalų sankaupos liemens srityje padidina tikimybę senatvėje susirgti demencija (senatvine silpnaprotyste). Idealiausia, kai liemens ir klubų santykis yra žemesnis nei 0,95 (vyrams) ir 0,8 (moterims), nes tai yra nutukimo pradžios riba. Mūsų klausimas: kaip apskaičiuojamas LKS rodiklis?


1 Komentaras

  1. Laimutė

    2016 liepos 28 prie 08:42

    Reikia liemens apimties reikšmę padalinti iš klubų apimties reikšmės.

Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.