Kaip išpopuliarėti jaunimo pamėgtame „TikTok“

tiktok_versli mama

Jeigu jūsų prekė ar paslauga orientuota į jaunimą, rinkodaros specialistai šio kliento pataria ieškoti ne senelių prieglauda virstančiame Facebook, o daugiau nei 0,5 milijardo turinčioje virtualioje subkultūroje „TikTok“.

Greičiausiai gimusieji iki 1990-ųjų nepasakys, kuo ta programėlė „TikTok“, turinti daugiau nei 500 mln. vartotojų, tokia ypatinga. Tačiau paklauskite to Z kartos atstovų, ir jie jums patvirtins, kad ten lankytis kur kas smagiau nei senstančiose platformose, kur kiekvieną žingsnį galimai seka budri tėvų ar net senelių akis.

Naujos, sparčiai augančios „TikTok“ subkultūros esmė – trumpi vaizdo įrašai su muzika ir įvairiais filtrais. Kartais jie juokingi, kartais keliantys nuostabą, bet neabejotinai įtraukiantys. Tad ko reikia, kad taptum populiarus šiame socialiniame tinkle?

Profilis – lengvai pasiekiamas ir patrauklus

Jei norite išpopuliarėti „TikTok“, vienas iš pagrindinių dalykų – jūsų profilis turi būti patrauklus, o vartotojo vardas, profilio nuotrauka ir asmeninė informacija privalo padėti kitiems žmonėms jus įsiminti.

Jei dar neturite „TikTok“ paskyros ir ketinate ją susikurti, pagalvokite apie trumpą, unikalų ir patrauklų vartotojo vardą. Taip pat, jei kituose socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „Instagram“ ar „Youtube“, turite nemažą gerbėjų būrį, tuomet ir „TikTok“ naudokite tokį patį vardą. Taip jūsų sekėjai lengviau jus ras ir šiame tinkle.

Dar vienas patarimas – pildydami savo biografiją gerai apgalvokite, ką norite pasakyti. Išnaudokite šią erdvę sau, savo kuriamam turiniui ar tikslams pristatyti. Pavyzdžiui, jei ketinate kurti komiškus vaizdo filmukus, papasakokite, kokios patirties turite šioje srityje ir kokiuose pasirodymuose dalyvavote. Galbūt žmonės jus jau yra kur nors matę. Nepamirškite, kad jūsų profilis yra pirmas dalykas, kuris padės kitiems apsispręsti, ar jie nori jus stebėti, ar ne.

Kurį socialinį tinklą dažniausiai naudojate savo versle?
Dalyvaukite iššūkiuose ir konkursuose

Programėlė sukurta taip, kad skatintų vartotojų bendravimą tarpusavyje. Pavyzdžiui, kuriami duetai, savotiški atsakomieji vaizdo įrašai vienas kitam, skelbiami konkursai ar įvairūs iššūkiai. Šiame socialiniame tinkle taip pat populiarūs grupiniai juokeliai ar bendri memai.

Įvairių iššūkių „TikTok“ programėlėje kasdien paskelbiama šimtais. Dažniausiai jie susiję su dainavimu arba šokiais. Tokie vaizdo įrašai susilaukia didelio vartotojų dėmesio, todėl nenuostabu, kad ir garsiausi pasaulio prekių ženklai kviečia dalyvauti savo paskelbtuose iššūkiuose.

Pavyzdžiui, Azijoje prasidėjęs kompanijos „Samsung“ „Galaxy A71“ šokio iššūkis neaplenkė ir Lietuvos. Vienos žinomiausių mūsų šalyje „TikTok“ „influencerių“ Digital IceTea ir Kornelija Miškeliūnaitė kviečia ir lietuvaičius parodyti savo šokio sugebėjimus.

Taigi, šiuos populiarėjančius „TikTok“ iššūkius galima išnaudoti tam, kad jūsų paskyrą pamatytų daugybė „TikTok“ vartotojų. Be to, virusinis iššūkis gali motyvuoti toliau tyrinėti tam tikrą muzikos žanrą ar temą ir taip sukurti stilių, padėsiantį kitiems vartotojams jus atpažinti.

Būkite hiperaktyvi ir unikali

Jei norite tikrai išpopuliarėti šiame tinkle ir tarsi virusas užkrėsti visą jo bendruomenę, tuomet jūsų turinys turi būti ryškesnis nei kitų. Vaizdo filmukus skelbkite dažniau ir, svarbiausia, būkite garsesnis ne kiti vartotojai.

 „TikTok“ platformoje kasdien peržiūrima daugiau nei 1 mlrd. vaizdo įrašų, todėl privalote išsiskirti ir patraukti kitų dėmesį.

Taip pat negailėkite savo laiko turinio kūrimui. Nuolatinis vaizdo įrašų kėlimas padidins galimybę, kad būtent jūs būsite pastebėtas kitų vartotojų.

Ir galiausiai būkite kūrybiška, turėkite savo unikalų stilių. Populiarumą šiame socialiniame tinkle galima pelnyti  vos vienu vaizdo įrašu. Kuo jis labiau išsiskiria, tuo šlovė didesnė.

Ne paslaptis, kad „TikTok“ dažnai galima pamatyti tokį turinį, kurio vartotojai kitur greičiausiai neskelbtų. Todėl nenuostabu, kad 41 proc. šios programėlės vartotojų yra iki 24 metų.

_______________________________________________________________________________

Taip pat skaitykite:

Kodėl aš (ne)perku internetu, arba Komunikacijos patarimai el. prekybininkams


Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

0