Veidai

Lina ir jos pomėgis keliauti (plius gardaus pyrago receptas ir finansiniai patarimai)

Print Friendly, PDF & Email

Turime puikų skaitinį sekmadieniui: Lina savo patirtimi žadina norą keliauti, dalinasi gardaus anytos pyrago receptu ir dėmesio – finansiniais patarimais!

Kaip ir minėjome, mūsų susitikime dalyvavo ir Lina su vaikučiais Simu (3,5 m.) ir Egle (9 mėn.), pasiįdomaukim, ką ji veikia ir mėgsta, kuo gyvena.

Linos profesinė veikla yra susijusi su taupymo produktais, siūlomais pirmaujančio banko Lietuvoje. Banke ji dirba gana seniai, beje, ten ir užsimezgė taip vadinamas tarnybinis romanas su vyru Pauliumi.

Taip pat anonsuojame tai, kad Lina mus konsultuos finansiniais klausimais, papasakos apie taupymo galimybes (visgi galima laikyti, kad neišleisti pinigai yra ir uždirbti), o kol kas apie pomėgius. Lina, papasakok apie juos?

Lina:Mėgstu planuoti keliones ir keliauti, iki gimstant vaikams teko pabuvoti Pietų Amerikoje, Afrikoje, Azijoje. Mes tik nusipirkdavome lėktuvo bilietus, o visą kelionę suplanuodavome patys, nors, pavyzdžiui, keliaudami į Aziją nakvynės vietų neieškojome iš anksto, taip pigiau: pasiūlai dešimt dolerių už dviejų asmenų nakvynę ir jiems tinka (šypsosi). Gimus vaikams stengiamės keliauti po Lietuvą, labai norisi, kad visa šeima būtų kartu, nors, tiesa, su draugėmis trumpam buvau ištrūkusi iš namų į Barseloną, rudenį su jomis pabėgsiu į Italiją (šypsosi). O su šeima neseniai atostogavome Lietuvos pajūryje, aplankėme Mingės kaimą, piliakalnius, plaukėme laivu ir grįžome Panemunės keliu, nepraleisdami žymių šio kelio vietų. Svajojame vaikus nuvežti pamatyti Afrikos.

Taip pat labai mėgstu skaityti, šokti, važinėtis dviračiais, plaukti baidarėmis, slidinėti. Žinoma, turint du vaikučius, pomėgiams laiko lieka ne taip ir daug, gana sunku susiderinti, bet įmanoma. Aš stengiuosi daug ką daryti kartu su vaikais: tvarkytis, kokį žurnalą pavartyti. O visai neseniai dviese (!) su vyru išvažiavome pasivažinėti dviračiais. Planuojame ir daugiau tokių trumpų pabėgimų, manau, tai reikalinga, tik labai nelengva prisiruošti (šypsosi)“

Manome, kad Lina pasidalintų ir savo sukauptomis žiniomis: naudingais patarimais, suplanuotais maršrutais, vietomis, kurias būtinai turi pamatyti, tad jei planuoji kelionę, visada gali pasitarti su ja (rašykite mums ir drąsiai klauskite Linos kontaktų).

Negalime pamiršti ir to, kad Lina moka kepti ir gardžių pyragų. Dalinamės vienu iš jų receptu jūsų šeimos jaukiai popietei, kaip Lina sako: „čia toks pyragas, kai visų produktų gali rasti namuose ir nereikia specialiai bėgti į parduotuvę“.

Anytos saulėgrąžų pyragas

100 gr. cukraus

2 saujų saulėgrąžų

4 šaukštų pieno.

Paruošti tešlą, supilti ją į kepimo indą. Atskirai ištirpdyti viršutiniam sluoksniui skirtą sviestą, į jį sudėti saulėgrąžas, cukrų ir šį sluoksnį užpilti ant paruoštos tešlos, tada atsargiai užpilti pieną. Kepti 30 min., 180 laipsnių temperatūrotoje. Skanaus!

Lina: „O čia keletas patarimų finansų valdymo klausimais (gal padės):

Visų pirma, noriu pastebėti, kad taupyti, tai visai nereiškia „nieko neleisti sau“ Skaičiuojant ir kontroliuojant finansus galima net daugiau – susitaupyti pinigų kelionei ar kokiam daiktui, kai įprastai atrodo, kad tai sunku ar net neįmanoma.

Taigi, pavyzdžiui: mamos prieš gimdymą gauna motinystės pašalpą už 4 mėnesius į priekį, o mano patarimas, remiantis mano pačios praktika būtų: dalį atidėti taupymui (jei pavyksta), o likusius šiuos pinigus padalinti į tiek mėnesių, kiek laiko jūs negausite jokių pajamų ir sudaryti terminuotų indėlių sutartis kiekvienai tai daliai, kad, tarkim, kiekvieno  ateinančio mėnesio pirmą ar paskutinę dieną jums baigtųsi vienas terminuotas indėlis ir jums automatiškai į sąskaitą būtų pervesta terminuoto indėlio suma. Taip jūs kiekvieną mėnesį kaip atlyginimą gausite pinigų ir bus lengviau neišleisti visko iš karto ir suvokti, kiek jų turite ir ar užteks iki vėl pradėsite gauti išmokas iš Sodros. Šio principo esmė – ne gauti palūkanos už indėlius (nors tai irgi gerai), bet tiesiog valdyti savo finansus.

Taip pat labai patogus taupymo būdas: periodiniai mokėjimai į taupomojo indėlio sąskaitą. Jei jums, pavyzdžiui, atostogoms reikia 1000 Lt ir iki atostogų dar liko 10 mėnesių – sudarykite taupomojo indėlio sutartį (minimali suma 100 Lt.) ir periodinių mokėjimų sutartį, kad kiekvieną mėnesį, tą dieną, kai jūs gaunate pajamas (jei jas gaunate visada tą pačią dieną), jums nuo sąskaitos būtų nurašyta ir į taupomojo indėlio sąskaitą pervedama 100 Lt. suma. Kadangi pinigai nurašomi iš karto tik gavus pajamas, tai nelabai spėsite jais pasidžiaugti ir tas pajamų sumažėjimas gal nebus toks skausmingas. Na, o vėliau galėsite pasidovanoti sau ar savo šeimai atostogas.Galite net pavadinti taupomąjį indėlį „atostogų indėliu“. Tada kiekvieną kartą prisijungus prie internetinio banko galėsite matyti kaip artėjate prie svajotų atostogų.”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.