Pinigai

Komunikacijos cukrus ir druska (II)

Print Friendly, PDF & Email

Pirmojoje straipsnio dalyje  aptarėme, kaip sustyguoti verslą, kad viešųjų ryšių specialistas veiktų kaip puikiai funkcionuojantis kaleidoskopas, o verslui svarbios auditorijos matytų pagal poreikius tinkančius profesionalius ir spalvingus raštus. Šįkart – praktiniai patarimai, kaip suvaldyti komunikacijos iššūkius.

  •     Nesistenkite būti dešimt asmenų viename – ir direktorius, ir rinkodaros specialistas, ir administratorius, ir atstovas spaudai. Dažniausiai gausybė atsakomybių lemia laiko trūkumą imtis veiklos ir atsakingai jai atsiduoti ilgalaikėje perspektyvoje.
  •     Jei nėra galimybės samdyti RsV specialisto verslo pradžioje, pasikonsultuokite su šios srities žinomu ir suderinkite su juo bent trijų mėnesių komunikacijos planą. Iškelkite Jums rūpimus klausimus ir pasitikrinkite, ar Jūsų įsivaizdavimas neprasilenkia su realybe. Juk svarbu ne komunikuoti, o komunikuoti taip, kad informacija atsirastų viešojoje erdvėje – žiniasklaidos kanaluose, socialiniuose tinkluose ir t. t.
  •     Komunikacijos planas turi būti orientuotas į ateitį. Neužtenka žinoti, kas bus komunikuoja šiandien. Būtina numatyti, kaip keisis situacija po mėnesio, po pusės metų, po metų ir pagal tai pasirinkti komunikacijos veiksmus.
  •     Komunikcija turi būti aktuali visiems įmonės darbuotojams, tačiau ją koordinuoti reikėtų vienam žmogui. Tai leidžia išvengti skirtingų nuomonių prasiveržimo į viešąją erdvę ir mobilizuoja kalbėtojus koncentruotis į pagrindinius įmonės tikslus.
  •     Verslo pradžia – atsakingas momentas, kurio sėkmę gali lemti profesionalūs viešieji ryšiai. Svarbu ne tik žinoti, ką komunikuoti ir išmanyti produktą ar paslaugą, kuri viešinama, bet tai daryti pagal standartus – veikla neturi virsti plika ir neskania reklama, kurios nereikia ne tik žiniasklaidai, bet ir vartotojams.

Tiems, kurie skaitydami nepasidarėte savų išvadų, kodėl RsV yra verslo druska, drįstu išreikšti savąsias: ogi todėl, kad mokėti komunikacijos specialistui pradedantieji verslininkai nenori, nes jiems SŪRU, o kai procesai dėl kompetencijų trūkumo tampa nevaldomi arba įgauna ne kokį pagreitį, dažnas verslininkas ima šaukti: EI, DRUSKA, DRUSKA!

Turite Žydrei klausimų dėl savo verslo komunikacijos? Rašykite juos komentaruose! Konsultacijos portalo verslimama.lt skaitytojams nieko nekainuoja 🙂

Žydrės projektai iš arčiau:

JG Žurnalistikos mokykla

Žurnalistikos ir RsV akademija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.